Najlepsi na Hawaje
Najlepsi Agenci z Grupy Concordia lecą na Hawaje! Zakończył się Wielki Konkurs. Warto było walczyć o największą sprzedaż, by teraz pojechać na szkolenie i wypoczynek do miejsca, o którym wielu z nas marzy
- Dobra współpraca z Concordią, to przede wszystkim duża zasługa współpracy z oddziałem – w Olsztynie twierdzi Mariola Anielska z przedstawicielstwa w Świętajnie, jedna z laureatek Wielkiego Konkursu. - Uczestniczyłam już w kilku wyjazdach szkoleniowych zorganizowanych przez Concordię, a teraz tym bardziej się cieszę, bo to wyjazd na Hawaje.
Grupa Concordia docenia swoich najlepszych Pośredników. Specjalnie dla nich przygotowuje szkolenia, a poprzez organizację konkursów aktywizuje do dalszej pracy, czego najlepszym dowodem jest Wielki Konkurs. Dla wielu z nich praca jest pasją i właśnie takich ludzi stara się premiować Concordia.
- Z pewnością konkursy organizowane przez nasze Towarzystwo są mobilizujące – twierdzi Jarosław Muras ze Szczecina. - Szczególnie, gdy dotyczą szkoleń w tak egzotycznych miejscach jak w tym roku. Wyjazd na Antypody to przeżycie jedyne w swoim rodzaju, a wyjazd w takim towarzystwie i z takim Towarzystwem napawa dumą. Nie robiłem niczego szczególnego, aby wygrać w konkursie. Starałem się pracować jak najlepiej i - o dziwo – udało się. Najistotniejsza jest dla mnie możliwość przebywania przez tydzień z najlepszymi w branży. To prawdziwa kuźnia pomysłów, lecz w swobodniejszej atmosferze. Daje także możliwości spojrzenia na pewne sprawy z dystansu - w przypadku Hawajów - z dystansu 13,5 tysiąca kilometrów. Fenomen Concordii polega na tym, że panuje tu familijna atmosfera. Dzięki temu praca staje się pasją i swego rodzaju misją.
Wielki Konkurs nie tylko aktywizuje Agentów, którzy walczą o cenne nagrody, ale także wiąże ich z Towarzystwem. I co najważniejsze daje w pracy satysfakcję z bycia w gronie najlepszych.
- Concordia Polska TUW jest wiodącym Towarzystwem w moim portfelu, z uwagi na sektor klienta rolnego, który jest moim ulubionym segmentem ubezpieczeń – opowiada Beata Kohls, laureatka Wielkiego Konkursu. - Oprócz tego pracują tam wspaniali ludzie, którzy zawsze służą pomocą i radą. Concordia organizując Wielki Konkurs Hawaje jeszcze bardziej zachęca do pracy. Jestem bardzo zadowolona z tego, że udało mi się dołączyć do czołówki najlepszych agentów Concordii i już nie mogę się doczekać tego tygodnia wrażeń na Hawajach.
Wyjazd szkoleniowo-konferencyjny będzie w tym roku bardzo intensywny. Poza szkoleniem czeka na laureatów wiele atrakcji m.in. spacer Aleją Gwiazd w Hollywood, zwiedzanie Perl- Harbor oraz wizyta w Centrum Kultury Polinezji. Będzie to także okazja do wymiany poglądów i doświadczeń na temat oferty i sprzedaży ubezpieczeń Grupy Concordia.
- Jest nam niezmiernie miło, że możemy zapraszać naszych Agentów na szkolenia poza granicami Polski – mówi Anna Bernacka Matras, Dyrektor Biura Sprzedaży Kompleksowej GC. - Dzięki wspólnej i wytężonej pracy naszych Agentów i całego zespołu Grupy Concordia udaje nam się organizować wyjazdy w coraz to ciekawsze miejsca kuli ziemskiej. Po mroźniej Finlandii, słonecznej Kubie i piekielnej Szkocji – czas na słoneczne Hawaje. Wierzymy, że wszyscy nasi Agenci czekają już w blokach startowych, aby rozpocząć rywalizację w kolejnym konkursie. Na razie zdradzę jedynie, że jest to kolejny kontynent – miejsce moich najskrytszych marzeń. Aloha! dla laureatów tegorocznego konkursu i Do walki! ... o miejsca w kolejnym.
Informacja uzupełniająca
Grupa Concordia obecna jest na polskim rynku od 1996 roku. Specjalizuje się w ubezpieczeniach rolnych, ubezpieczeniach ochrony prawnej, systemach ubezpieczeń dla firm oraz bancassurance dla bankowości spółdzielczej. Jako jedyny ubezpieczyciel w naszym kraju współpracuje ze wszystkimi zrzeszeniami banków spółdzielczych. W skład Grupy wchodzi Concordia Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz WTUŻiR Concordia Capital S.A. Dynamiczny rozwój firmy został dostrzeżony m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”, który przyznał Firmie drugie miejsce na Najlepsze Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych 2008. Swoich klientów Concordia obsługuje w 9 oddziałach, 23 przedstawicielstwach i agencjach przy współpracy 330 banków spółdzielczych, w których dostępne są nasze produkty.