Najlepsze biuletyny firmowe 2008
8. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych, najważniejszego na rynku prasy firmowej wydarzenia, organizowanego przez Agencję doradczą i wydawniczą Agape, zakończyła się uroczystą Galą w Warszawie 16 października. Oto wyniki tegorocznej edycji Konkursu.
Biuletyn zewnętrzny
Nagrody główne
1. „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris 193,10 pkt
2. „Wittchen Magazyn”, Wittchen 182,70 pkt
3. „Wi – Wiadomości Gospodarcze”, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa 179,60 pkt
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt
Wyróżnienia Layout Roku
„Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Tekst Roku
Tekst „Moab – skaliste piekło”, „Autotraper Magazyn”, nr wiosna-lato 2008, Autotraper Sport Service
Okładka Roku – nagroda publiczności
„Wittchen Magazyn”, nr 4/lato 2008, Wittchen
Biuletyn wewnętrzny
Nagrody główne
1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 191,35 pkt
2. „Zoom”, Sanofi-Aventis 180,40 pkt
3. „Nasz Krąg”, Allianz Polska 178,75 pkt
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt
Wyróżnienia Layout Roku
„Świat Piwa”, Kompania Piwowarska
Tekst Roku
Tekst „Krakowskie wypieki”, „Nasz Krąg”, nr 3/2007, Allianz Polska
Okładka Roku – nagroda publiczności
„Korektor”, nr 3/2008, Lyreco Polska
Biuletyn elektroniczny
1. „Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska 150,10 pkt
2. „Biuletyn KRN.pl”, KRN Media 149,70 pkt
3. „Radar”, MTV Networks Polska 144,40 pkt
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 170 pkt
Nadesłał:
agape
|