Najlepsze cenowo OC w kampanii Liberty Direct
Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon - rozpoczął kampanię reklamową promującą polisy OC. Kampania powstała w oparciu o wyniki rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych opracowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” [1].
Oferta OC Liberty Direct dla aut używanych została oceniona w nim jako najlepsza cenowo.
W przypadku nowych samochodów natomiast Liberty Direct znalazło się w rankingu na drugim miejscu. Kampania, obejmująca telewizję oraz internet została zrealizowana przy współpracy z domem produkcyjnym Easy Hell. Zakupem mediów zajął się mediowy MPG.
Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Kampania bannerowa obejmie portale ogólnoinformacyjne, finansowe oraz ubezpieczeniowe. Dodatkowo działania te zostaną wsparte akcjami mailingowymi. Kreacje wszystkich materiałów reklamowych przedstawiają publikację dziennika Rzeczpospolita.
„Ranking Rzeczpospolitej został przygotowany w oparciu o analizę ofert kilkunastu ubezpieczycieli i w przekrojowy oraz obiektywny sposób dokonuje oceny cen polis na rynku. Jest tym samym bardzo wiarygodnym źródłem informacji dla konsumentów. Z tego względu zdecydowaliśmy się oprzeć na jego wynikach naszą najnowszą kampanię” - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce ubezpieczycieli oferujących polisy przez Internet i telefon. Po III kwartałach 2010 r. firma zebrała 95,8 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 60,5 mln zł przed rokiem, osiągając 58% wzrost. Firma ubezpieczyła już ponad 180 tys. pojazdów.
[1] „Rzeczpospolita Moje Pieniądze” (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami”, Eliza Więcław
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 – Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
Nadesłał:
Liberty Direct
|