Najlepsze prezenty wybiera się samemu!


2013-12-05
Jakie prezenty cieszą najbardziej? Zazwyczaj te, które odpowiadają naszym aktualnym potrzebom i o wyborze których możemy sami decydować.

Skoro zatem mamy świadomość, co daje największą satysfakcję, dlaczego nie mielibyśmy podarować naszym partnerom biznesowym możliwości wyboru prezentu odpowiadającego ich gustowi? Alternatywę taką zauważa coraz więcej firm. Śledzą one aktualne trendy w „giftingu” biznesowym, ponieważ istotne jest dla nich docenianie kontrahentów – szczególnie z okazji Świąt, upominkami, które będą mogli wybrać samodzielnie.

 

„Boże Narodzenie to dla wielu przedsiębiorstw idealny pretekst do wręczania prezentów klientom. Choć organizacje coraz częściej decydują się na obdarowywanie również przy innych okazjach, to jednak Święta cały czas cieszą się niesłabnącą popularnością jako doskonała okoliczność do przekazywania upominków. Poprzez „gifting” biznesowy firmy starają się przypominać partnerom o swojej ofercie i budować ich lojalność wobec marki” – wyjaśnia Magdalena Mamczur-Wallin, Senior Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services.

 

Po prostu pozwól wybierać!

 

Firmy przywiązują coraz większą uwagę do indywidualnych potrzeb poszczególnych członków grupy docelowej, którą chcą obdarowywać prezentami. Z różnych względów nie mają jednak możliwości identyfikacji oczekiwań wszystkich klientów czy partnerów biznesowych. Dlatego decydują się na wykorzystanie upominków, które dają osobie obdarowanej możliwość samodzielnego wyboru ostatecznej nagrody. Idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji mogą być zestawy prezentowe z voucherem Vivabox, w dwóch wariantach: ofercie standardowej dostępnej „od ręki”, w skład której wchodzi 11 wersji produktowych z różnych kategorii oraz ofercie „szytej na miarę” potrzeb i oczekiwań danej organizacji. W katalogach znaleźć można atrakcyjne produkty – między innymi takich znanych i cenionych marek jak: Apart, Batycki, Wittchen, Samsonite, Nokia, Samsung, Sony, Parker, Dior, Estee Lauder, Gucci i wiele innych. Niedawno do oferty dodane zostały także zestawy Vivabox Multibox Gold, Red i Idealny Prezent, czyli eleganckie prezenty z wieloproduktowym katalogiem nagród rzeczowych. W ramach katalogu każdy obdarowany mając do dyspozycji kilkanaście różnych kategorii takich jak: biżuteria, zegarki, galanteria skórzana, elektronika czy kosmetyki, może wybrać ten najbardziej pożądany przez siebie upominek. Ale to nie wszystko – kolejne nowości to dwa zestawy tematyczne: Perfumy oraz Brown Spirits z doskonałą selekcją alkoholi typu whisky, cognac, armagnac i wiele innych. W przypadku Vivabox ostateczny prezent wybierany jest przez osobę obdarowaną w ramach katalogu dostępnego on-line na stronie www, a jego dostawa do beneficjenta odbywa się bez żadnych dodatkowych kosztów.

 

Rozwiązanie „szyte na miarę”

 

Przedsiębiorstwa, które wykorzystują jako upominki dla partnerów biznesowych rozwiązania takie, jak Vivabox nie muszą już szukać inspiracji, pomysłów, dostawców, zbierać ich ofert czy samodzielnie zajmować się konfekcją prezentów. Wszystko to otrzymują w ramach gotowego rozwiązania. Dodatkowo, w przypadku oferty „szytej na miarę”, istnieje m.in. możliwość customizacji, czyli adaptacji wyglądu zewnętrznego pudełka zawierającego elementy graficzne do potrzeb firmy. Można również dostosować do oczekiwań klienta zawartość samego katalogu poprzez określenie przedziału cenowego oraz kategorii produktów czy usług znajdujących się w obszarze zainteresowań grupy docelowej. Vivabox to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i firm, które poszukują oryginalnych prezentów oraz nagród wpływających na lojalność kontrahentów.

 

Gama zestawów prezentowych Vivabox, które zostały wprowadzone na polski rynek w 2008 roku, jest stale rozwijana. Wszystkie zestawy oraz ich szczegółowe opisy dostępne są na stronie www.vivabox.pl.

 

Kontakt:

Diana Stachera, Tel. +48 501 121 711, Fax: +22 402 48 68, E-mail : d.stachera@contrust.pl

 

O Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.

 

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2012 roku)

 

Grupa Sodexo na świecie

 

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu

420 000 pracowników

20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie

80 krajów

34 300 placówek

75 milionów konsumentów dziennie

Sodexo On-site Services w Polsce

5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni

2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek

2 000 zatrudnionych pracowników

420 Klientów

400 obsługiwanych nieruchomości

70 restauracji

 

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce

43 000 Klientów

3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań

50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

 

 

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl