Najnowsze światowe trendy już w Polsce. W grupie taniej!
Pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie- Gruper.pl - wystartowała. Poprzez portal można dokonywać zakupów średnio o 50% taniej.
Zasada serwisu jest prosta. Dzięki gwarancji jednorazowej sprzedaży dużej ilości usług, ich dostawca oferuje średnio 50% upust na świadczone przez siebie usługi.
Dzięki temu internauta dostaje unikatową propozycję wizyty np. w restauracji, pubie, salonie kosmetycznym, kinie, SPA czy szkole językowej. Warunkiem dojścia oferty do skutku jest osiągnięcie odpowiedniej liczby sprzedanych usług (np. 20, 50, 100, 200 w zależności od ustaleń z usługodawcą). Portal został uruchomiony w Warszawie. Wkrótce obejmie swoim zasięgiem Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i wiele innych miast.
Ojczyzną zakupów grupowych jest USA, gdzie kilkanaście miesięcy temu wystartował serwis Groupon.com. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W ciągu nieco ponad roku, korzystający z oferty portalu zaoszczędzili ponad 150 mln USD. Serwis odwiedza ponad 250 tys. użytkowników dziennie, a jego wycena według najnowszych informacji wzrosła w ciągu ok. 4 miesięcy z 250 milionów do 1,2 miliarda USD. W tym roku z powodzeniem wystartowały podobne platformy w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
- Liczymy na to, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem polskich internautów. Wskazują na to sondaże i analizy, które prowadziliśmy, jak i zainteresowanie na naszym koncie na najpopularniejszym ostatnio portalu społecznościowym Facebook (www.facebook.com/gruper). Wiemy, że konkurencja może być wkrótce duża, jednak liczymy na przewagę, jaką daje bycie pierwszym – podkreśla Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl. – Również dla usługodawców jest to świetne narzędzie zapewniające pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, ani ryzyka finansowego. Dzięki zamieszczeniu oferty na Gruper.pl można tylko zyskać- dodaje.
Założycielami serwisu są Marek Borzestowski (założyciel Wirtualnej Polski), Tomasz Dalach (właściciel Ocean Capital Management), Piotr Majcherkiewicz (prezes giełdowej Woli Info) oraz Anna Mikołajczyk. Zainwestowali w projekt ok. 1 mln zł.
– Według ostrożnych szacunków, liczymy na osiągnięcie na koniec 2011 roku obrotu na poziomie 16 mln zł - zapowiada Tomasz Dalach.
W związku z prowadzonym już oraz planowanym dalszym, intensywnym rozwojem, spółka nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestora zewnętrznego lub poprzez wejście na alternatywny rynek warszawskiej giełdy - NewConnect.
Linki:Jak działa Gruper.pl? http://gruper.pl/x.php/1,9/Jak-dziala-gruper-.html
Pierwsze oferty http://www.gruper.pl/warszawa Dodatkowych informacji udzielają:
Tomasz Dalach Gruper Sp. z o.o. tel. kom. 601 204 170
e-mail: tomasz@gruper.pl
Tomasz Muchalski Everest Consulting Sp. z o.o.tel. kom. 504 212 463 e-mail: t.muchalski@everestconsulting.pl
Nadesłał:
Everest
|