Największe polskie firmy korzystają z usługi NetFusion Service


2012-05-30
Niedawno wprowadzona przez Integrated Solutions (IS) usługa NetFusion Service szybko zdobywa klientów. Firma, jako jedyna w Polsce, świadczy ją na terenie całego kraju.

Warszawa, 30 maja 2012 – Firma Integrated Solutions poinformowała o ogromnym zainteresowaniu, jakim cieszy się jej usługa ogólnopolskiego wsparcia technicznego dla sieci firmowych, Netfusion Service. Choć jest ona dostępna zaledwie od końca października 2011 r., jej użytkownikami zostało już ponad dwadzieścia dużych, wielooddziałowych firm i instytucji z takich branż, jak sprzedaż detaliczna, finanse, media, zaawansowane technologie czy administracja państwowa. Usługą objętych jest kilka tysięcy urządzeń sieciowych na terenie całego kraju.

 

NetFusion Service umożliwia objęcie ochroną infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa i szybkie rozwiązywanie problemów związanych z jej ewentualnymi awariami, co pozwala zminimalizować wynikające stąd przestoje i straty. Klienci mają do dyspozycji sześć różnych poziomów usługi, które różnią się czasem wymiany wadliwych urządzeń oraz rodzajem wsparcia technicznego - od telefonicznej pomocy technicznej, po bezpośrednie wsparcie inżyniera serwisu w miejscu instalacji urządzenia. Trzy najwyższe poziomy usługi tj. NetFusion Progress, NetFusion Premium i NetFusion Premium on Site gwarantują obsługę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Usługa NetFusion Service cieszy się ogromnym zainteresowaniem firm, dla których ciągłość działania infrastruktury ma zasadnicze znaczenie. Awarie sieci lub sprzętu informatycznego są bowiem przyczyną poważnych strat finansowych. Objęcie infrastruktury profesjonalną opieką, umożliwia ograniczenie tego ryzyka i skutków ewentualnych awarii do minimum, a także pozwala na zmniejszenie strat dzięki szybkiemu usunięciu przyczyn awarii i wznowieniu działania sieci. Dzięki infrastrukturze i zapleczu Orange Polska, jako jedyni możemy zaoferować klientom serwis na terenie całego kraju z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin – informuje Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.

 

Usługa jest kierowana do dużych przedsiębiorstw działających w całej Polsce, zwłaszcza posiadających swoje oddziały w różnych częściach kraju. Dzięki sieci centrów serwisowych umieszczonych we wszystkich głównych miastach Integrated Solutions jest jedyną firmą mogącą rozwiązywać problemy klientów w dowolnym miejscu Polski w czasie nieprzekraczającym czterech godzin.

 

Zainteresowanie usługą NetFusion Service bardzo szybko rośnie, a każdego miesiąca jest podpisywanych kilka nowych umów serwisowych. Dotychczas podpisano dwadzieścia kontraktów, co umożliwiło objęcie ochroną kilka tysięcy urządzeń sieciowych niezbędnych do codziennego funkcjonowania przedsiębiorstw: routerów, przełączników, zapór ogniowych, urządzeń telefonii IP, itp.

 

Informacje dodatkowe:

 

·         Usługa jest realizowana w oparciu o sieć centrów serwisowych umieszczonych w szesnastu głównych miastach kraju: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra

 

·         Integrated Solutions jest jedyną firmą w Polsce mogącą rozwiązywać problemy klientów na terenie całego kraju w czasie nieprzekraczającym czterech godzin

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl