Najwyższa jakość w ENEL-MED


Najwyższa jakość w ENEL-MED
2009-05-27
Centrum Medyczne ENEL-MED zostało laureatem konkursu Forum Jakości Quality International 2009.

Kapituła Forum Jakości Quality International 2009 przyznała Centrum Medycznemu ENEL-MED, w kategorii „QI Services - usługi najwyższej jakości", brązowe godło za jakość usług medycznych.

Odznaczenie jest kolejnym potwierdzeniem wysokiego poziomu usług świadczonych klientom Centrum. W 2004 roku ENEL-MED uzyskał Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymogami normy ISO 9001:2000.

Uznanie, przez grono niezależnych ekspertów, jakości usług medycznych oferowanych przez nasze Centrum, jest dla nas szczególnym wyróżnieniem - mówi Adam Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego ENEL-MED. - Od początku powstania firmy, w 1993 roku, dokładamy wszelkich starań, aby nazwa „ENEL-MED" była synonimem jakości. Jesteśmy świadomi, że to właśnie ona jest często czynnikiem decydującym o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Szczególnie w przypadku tak ważnej ochrony zdrowia, jakość świadczonych usług powinna być fundamentem działalności - wyjaśnia Rozwadowski.

Forum Jakości Quality International 2009 jest projektem skierowanym do tych firm i instytucji, które posiadają czytelną politykę jakości. Celem forum jest ukazanie potencjału polskiego rynku i stymulowanie do tworzenia nowych wzorów jego jakościowego rozwoju oraz zwiększania konkurencyjności polskich organizacji na rynkach europejskich i światowych.

Organizatorem bezpłatnego konkursu jest redakcja Forum Biznesu - dodatku informacyjno-promocyjnego do Gazety Prawnej. Patronat nad konkursem sprawują Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 900 oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Nagrodzone organizacje wyłaniane są na podstawie oficjalnych danych uczestników konkursu oraz opinii organizacji biznesowych, gospodarczych, instytucji certyfikujących i powołanych ekspertów.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl