Nawigator innowacyjnym zarządcą nieruchomości


Nawigator innowacyjnym zarządcą nieruchomości
2010-06-30
Przemiany ostatnich lat sprawiają, iż stajemy się społeczeństwem usługowym. Co za tym idzie, nie zadowalają nas już standardy. Jeśli kredyt to z odroczonym terminem spłaty, samochód z darmową klimatyzacją to już standard.

Ubrania kupujemy głównie z promocji, a najlepiej, gdy coś dostaniemy dodatkowo, jako tak zwany gratis. Już do tego stopnia przyzwyczailiśmy się do czegoś ponadstandardowego, iż nawet w przypadku zarządcy naszej nieruchomości, chcemy więcej i nic w tym złego. Wybierając dobrą firmę zarządzającą nieruchomościami, dostaniemy więcej.


Taki właśnie jest Nawigator. Oprócz usług uznanych za standardowe, zarządca oferuje innowacyjne podejście do zarządzania nieruchomościami. Nie sposób wymienić wszystkich oferowanych udogodnień, ale dla naszych potrzeb skupimy się na kliku.

E-kartoteka to proponowany przez Nawigatora sposób na usprawnienie komunikacji z mieszkańcami oraz zarządzania finansami naszej nieruchomości. Jako prawowici mieszkańcy naszego M mamy wgląd do naszych pieniędzy. Oznacza to, że za pomocą e-kartoteki możemy sprawdzić wysokość dokonywanych przez nas wpłat na czynsz i inne świadczenia, sprawdzić rozliczenie opłat za media czy też podać odczyty liczników. Pozwala ona dodatkowo na generowanie raportów, a także odciąża naszą pamięć. Dzięki e-kartotece sprawdzimy, czy nie zapomnieliśmy dokonać ostatniej wpłaty.

Forum wymiany informacji nie tylko w formie tablicy korkowej na klatce schodowej, to kolejna propozycja Nawigatora. Dostęp do Internetu jest coraz powszechniejszy. Dlaczego więc nie wykorzystać tego medium do kontaktu między mieszkańcami danej wspólnoty. Forum internetowe, dają szansę na komunikację dwustronną. Pozwalając klientom wypowiadać się na temat usług świadczonych przez zarządcę, czy też innych aspektów życia wspólnoty, Nawigator daje sobie szansę na szybką reakcję na ewentualne ich niezadowolenie, jak również na zebranie opinii na swój temat. Przyczynia się w ten sposób jeszcze aktywniej do stworzenia wspólnoty mieszkańców i ulepszania własnych usług. Internetowa tablica ogłoszeń umożliwia niezwłoczne informowanie mieszkańców np. o przeglądach czy też umożliwia znalezienie telefonu do konserwatora bez wychodzenia z mieszkania, nawet na klatkę schodową. Możemy również sprawdzić treść podjętych uchwał.

Nawigator, zarządzając nieruchomościami w sposób kompleksowy, omija pośredników. Dziesięć lat na rynku usług mieszkaniowych sprawiło, że do wykonania prac, związanych z zarządzaniem nieruchomościami, Nawigator wykorzystuje własną firmę, a to sprawia, że usługi te są lepiej kontrolowane a przy okazji tańsze. Wszelkie uwagi zgłaszamy bezpośrednio osobie opiekującej się naszą nieruchomością a ona wszystkim się zajmuje, nie jesteśmy odsyłani od jednej firmy do drugiej. Nie musimy płacić marży firmie zewnętrznej za koszenie trawników czy sprzątanie klatki schodowej. Co więcej w razie awarii nie musimy czekać do następnego dnia na godziny urzędowania zarządzającej firmy. Nawigator swoim klientom oferuje 24godzinne pogotowie awaryjne. Korzystając z firmy z ugruntowana pozycją na rynku możemy liczyć na dodatkowe ulgi, jak na przykład rabat u ubezpieczyciela nieruchomości , czy tańsze o połowę przeglądy kominiarskie. Firma działa głównie na terenie Krakowa, Wieliczki i Zakopanego, ale niebawem zamierza poszerzyć swoją działalność o kolejne miasta. Chcąc jeszcze bardziej zadowolić swoich klientów wysoką jakością usług, Nawigator otrzymał system ISO 9001:2008 w zakresie swoich usług.

Nadesłał:

biuro@freshpr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl