NEONET - najlepiej dba o klientów!
NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, dzięki utrzymywaniu najwyższych standardów biznesowych, kolejny raz zdobył uznanie zadowolonych Klientów. Potwierdza to prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014, przyznawany w ramach Programu Jakość Obsługi.
NEONET – u nas najdroższy jest Klient
Prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to ogromne wyróżnienie dla pioniera rynku RTV AGD IT, jakim jest NEONET. Firma cały czas dba o to, by poziom satysfakcji
jej Klientów był jak najwyższy i konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera w swoim segmencie rynku - w miastach do 200 tysięcy mieszkańców.
„Wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi 2014 potwierdza, że Klienci NEONET, doceniają specjalistyczne doradztwo oferowane przez sklep. Wobec niezwykle rozległej oferty produktowej i coraz bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń, jak telewizory, tablety, komputery, smartfony, czy nawet droższe ekspresy do kawy, niezmiernie ważny jest właściwy wybór produktu. Klienci potrzebują wysokiej jakości obsługi, a często nawet rady, który z produktów kupić. Mamy świadomość, że zadowolony Klient będzie do nas wracał,
a także polecał nasz sklep innym. Dlatego inwestujemy w perfekcyjną obsługę oraz
w najlepszych ekspertów, którzy doradzą najbardziej odpowiedni model oraz pokażą jak działa sprzęt.” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes NEONET.
Priorytetem NEONET jest utrzymywanie stałych przewag rynkowych: konsekwentnej polityki niskich cen, eksperckiej obsługi i gamy usług okołosprzedażowych oraz bardzo szerokiego wyboru produktów dostępnych w sklepach zlokalizowanych w całej Polsce oraz
za pośrednictwem www.neonet.pl.
Najwyższa jakość obsługi przez 365 dni w roku
Polski Program Jakość Obsługi, przyznający wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi, powstał w celu poprawienia standardów obsługi i ułatwienia konsumentom wyboru firm, które spełniają najwyższe wymagania. Już od siedmiu lat konsumenci zarejestrowani
na www.jakoscobslugi.pl mogą dokonywać ocen firm ze wszystkich branż i dzielić się nimi
z innymi użytkownikami. Program Jakość Obsługi ma tę przewagę nad innymi podobnymi programami, że pozwala monitorować poziom satysfakcji i zadowolenia Klientów w całym kraju, przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W ramach platformy www.jakoscobslugi.pl obliczany jest Polski Wskaźnik Satysfakcji Konsumentów – PCSI (Polish Customer Satisfaction Index).
Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom, które w największym stopniu dbają o obsługę Klientów. NEONET, który otrzymał tytuł w bieżącej edycji, uzyskał najwyższe oceny w opiniach społeczności konsumentów oraz został przez nich zarekomendowany na 2014 r. jako firma dbająca o najwyższe standardy w obsłudze Klienta.
Nadesłał:
Raczkiewicz
|