NEONET otwiera 4 nowe sklepy – sieć kontynuuje rozwój nowego formatu salonów
NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD i IT, już w najbliższych dniach otworzy 4 nowe salony: w Sosnowcu, Wschowie, Lipnie oraz Zgorzelcu.
Wszystkie sklepy zostaną otwarte w oparciu o nowy format, z sukcesem testowany przez NEONET już od ponad roku. Oprócz szerokiego wyboru sprzętów i wyjątkowych promocji (np. TV LED 32’ dostępny już za 666 zł), sieć przygotowała z tej okazji dla mieszkańców liczne atrakcje.
Największa w Polsce sieć sprzedaży RTV AGD IT
NEONET to pionier rynku i jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV, AGD i IT. Firma konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera w swoim segmencie rynku, koncentrując się głównie na lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszą także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych (m.in. montaż czy konfiguracja sprzętu). W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie - na przestrzeni tych lat w sklepach NEONET zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Od początku firmie towarzyszy filozofia pod hasłem „U nas najdroższy jest Klient”, a jej rynkowym wyróżnikiem jest najwyższa jakość obsługi i najniższe ceny.
Otwarcia 4 nowych salonów - w Sosnowcu, Wschowie, Lipnie oraz Zgorzelcu – zaplanowano na czwartek, 20 lutego 2014 roku, a towarzyszące im atrakcje dla mieszkańców miast potrwają przez cały weekend. Będą im towarzyszyć m.in. pokazy sztucznych ogni, prezentacje uczestników Mam Talent, animacje DJ-skie, konkursy, a we Wschowie – spotkanie z zawodnikami żużlowej Unii Leszno.
„W naszej strategii stawiamy na kilka elementów. Po pierwsze: NEONET nadal będzie liderem jeśli chodzi o politykę niskich cen – możemy je utrzymać dzięki połączeniu optymalnych powierzchniowo sklepów (metraże mniejsze od konkurencji) z szeroką ofertą internetową, dostępną w sklepach poprzez nowoczesne narzędzia sprzedaży (m.in. tablety z multimedialnymi katalogami, w które wyposażeni są sprzedawcy). Mniejsze powierzchnie to mniejsze koszty, w związku z czym możemy zaoferować niższe ceny. Jednocześnie – przy tej powierzchni, utrzymujemy pełną ofertę. Kluczowym elementem strategii jest wyeliminowanie problemu tzw. „krótkiej półki”, charakterystycznej dla wielu sieci lokalnych – w sklepach NEONET oferujemy ponad 10 tysięcy produktów. Podstawowe znajdują się na ekspozycji w salonach, zaś pozostałe można zamawiać poprzez platformę neonet.pl. Sprzedawca może sprowadzić je do sklepu lub zapewnić dowóz do domu Klienta w 48h” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.
„Po drugie – będziemy jeszcze bliżej. Rozwijamy sieć własną i franczyzową, w części miast zmieniamy lokalizacje na bardziej centralne. Po trzecie - wciąż doskonalimy standard sklepów. Nowy format, wprowadzany we flagowych salonach, to m.in. nowocześniejszy design, funkcjonalne przestrzenie czy rozwiązania znane z najnowocześniejszych punktów w galeriach – np. otwarte stoły z laptopami i tabletami, możliwość przetestowania innych sprzętów (odkurzacze, małe agd, wybrane pralki, foto, gsm, nawigacja etc.). I wreszcie – wyróżnikiem sklepu będzie nadal wysoka jakość obsługi, za którą zostaliśmy ostatnio wyróżnieni m.in. Gwiazdą Obsługi Klienta 2014. Konsultanci NEONET to nie tylko sprzedawcy – ich zadaniem jest doradzanie Klientom w wyborze, pomoc w zamówieniu bardziej wysublimowanych modeli itd.” – dodaje Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.
Nadesłał:
RC2
|