NEONET otwiera kolejne salony, tym razem w Świebodzicach, Gryficach i Milanówku.
NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD i IT, otworzy 24 kwietnia trzy kolejne sklepy. Tylko od stycznia sieć powiększyła swój zasięg o 20 nowych punktów.
NEONET to pionier rynku i jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV, AGD i IT. Wywodząca się z Wrocławia spółka przez ostatnie lata konsekwentnie wzmacniała pozycję lidera w swoim segmencie rynku, koncentrując się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszyły także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych. W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie - na przestrzeni tych lat w sklepach NEONET zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Od początku istnienia spółce towarzyszy filozofia pod hasłem „U nas najdroższy jest Klient”, a jej rynkowym wyróżnikiem jest najwyższa jakość obsługi, najniższe ceny oraz eksperckie doradztwo. Z początkiem marca NEONET jako pierwsza masowa sieć na rynku wprowadził np. bardzo rozbudowane portfolio usług dodanych – Klienci mogą już nie tylko kupić sprzęt, ale także zamówić jego profesjonalną konfigurację.
Pod koniec marca NEONET sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się wielkie otwarcie flagowego salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower oraz w trzech lokalizacjach w Łodzi. Sieć nie planuje jednak zrezygnować z rozwoju w segmencie mniejszych miast, w którym jest numerem jeden.
NEONET sięga po więcej
W kilka tygodni po otwarciu salonu we Wrocławiu i trzech salonów w Łodzi i w dwa tygodnie po otwarciu salonów w Jeleniej Górze, Żorach, Koszalinie i Cieszynie uruchomione zostaną nowe salony, tym razem w Świebodzicach, Gryficach i Milanówku.
· Świebodzice – ul. Strzegomska 19
· Milanówek - ul. Nowowiejska 2 (Vendo Park).
· Gryfice – ul. Wojska Polskiego 43 (galeria Hosso).
„Nasza filozofia się nie zmienia. Nadal wybieramy lokalizacje blisko klienta – tak, by w swoim sąsiedztwie mógł zrobić zakupy w standardzie nie ustępującym niczym hipermarketom. Ten model, zakładający modernizację salonów, ciągłe poszerzanie asortymentu, „wydłużenie półki” dzięki platformie neonet.pl oraz bardzo duży nacisk na eksperckie doradztwo i usługi dodane, od lat sprawdza nam się w mniejszych miastach. Klienci nie muszą jeździć do oddalonych galerii handlowych, żeby obejrzeć i kupić sprzęt. W NEONET, po sąsiedzku, znajdą najlepszą, wyselekcjonowaną ofertę, a do tego bardzo dobre doradztwo specjalistów w połączeniu z usługami dodanymi, takimi jak montaż, instalacja, czy konfiguracja komputera” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.
Nadesłał:
RC2
|