NESCAFÉ Polska – nowy profil na 75. urodziny marki


NESCAFÉ Polska – nowy profil na 75. urodziny marki
2013-03-01
Fanpage NESCAFÉ Polska na portalu Facebook.com to kolejna atrakcja czekająca na konsumentów z okazji 75. urodzin marki. Uruchomieniu profilu towarzyszy konkurs „Zaprojektuj plakat NESCAFÉ”. Aktywności są częścią kampanii „Smak niezapomnianych chwil z NESCAFÉ” prowadzonej z okazji urodzin marki.

Celem działań jest stworzenie płaszczyzny komunikacji angażującej konsumentów oraz utrwalającej pozytywny wizerunek marki NESCAFÉ. Koncepcja kreatywna projektu opiera się na przedstawieniu bohaterów z przeszłości, którzy przenoszą konsumentów do najważniejszych i najbardziej ciekawych momentów w historii marki NESCAFÉ, prezentując tym samym ciekawostki dotyczące kawy oraz procesu jej wytwarzania.

Aby zwiększyć zaangażowanie i interakcję z użytkownikami, na fanpage’u, NESCAFÉ Polska powstała aplikacja konkursowa „Zaprojektuj plakat NESCAFÉ”. Do 27 marca fani marki mogą zaprojektować plakat NESCAFÉ prezentujący lata 50., 80. XX w. oraz rok 2013. Autorzy dziesięciu najciekawszych zdaniem komisji konkursowej plakatów otrzymają ekspresy do kawy NESCAFÉ Dolce Gusto. Pozostali uczestnicy konkursu mają szansę otrzymać jeden spośród 1500 klasycznych czerwonych kubków NESCAFÉ – o tym, kto zostanie jego posiadaczem zadecydują internauci.

Koncepcję i kreację projektu przygotowała agencja LIQUID, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Interaction.  

NESCAFÉ to uznana międzynarodowa marka kaw rozpuszczalnych o bardzo szerokim portfolio produktów. W jej ofercie znajdują się m.in. takie warianty kaw jak popularna NESCAFÉ Classic, łagodna Sensazione Creme, pełna gama Gold, ekskluzywne Espresso, miksy kawowe „3 w 1” oraz systemy ekspresów i kaw w kapsułkach Dolce Gusto.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl