NetCredit wyróżniony za jakość obsługi klientów
NetCredit został uhonorowany przez polskich konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi przyznawanym od jedenastu lat przez Polski Program Jakości Obsługi.
NetCredit został uhonorowany przez polskich konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi przyznawanym od jedenastu lat przez Polski Program Jakości Obsługi. Nagroda przyznana firmie z sektora pożyczkowego jest najlepszym przykładem profesjonalizacji usług w tym sektorze w ostatnich latach.
Znak Gwiazdy Jakości Obsługi wyróżnia firmy działające na polskim rynku, które odznaczają się najwyższą jakością obsługi oraz szczególnym zaufaniem klientów. Nagroda przyznawana jest na podstawie opinii konsumentów, którzy przez cały rok na stronie internetowej jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej Premia360 wystawiają oceny firmom z których usług korzystają. Gwiazdą Jakości Obsługi wyróżnione zostały również takie firmy jak RTV EURO AGD, Samsung, T-Mobile, SMYK oraz banki, między innymi ING, mBank czy Millenium.
-Priorytetem dla naszej firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie – mówi Michał Papliński, Country Manager w TWINO (właściciel marki Netcredit.pl i Incredit.pl). – Szczególne znaczenie ma dla nas fakt, że w przyznanym wyróżnieniu głosy oddają sami klienci. Na ich opinii najbardziej nam zależy i dziękujemy im za zaufanie jakim nas darzą od ponad 6 lat. To także dowód na to, że nieustannie się rozwijamy, a wprowadzane przez nas nowe rozwiązania technologiczne spełniają oczekiwania naszych klientów – dodaje Michał Papliński.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat gromadzi opinie konsumentów na temat działania przeszło 46 000 firm z 200 branż. Jego misją jest poprawa jakości obsługi w polskich sklepach. Najważniejszą cechą programu jest to, że o przyznaniu nagród decydują konsumenci w prowadzonym przez cały rok badaniu.
O firmie:
NetCredit działa na polskim rynku od 2011r. Firma należy do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych i regularnie zajmuje wysokie miejsca w rankingach pożyczkodawców. Dzięki wysokiej jakości oferowanych usług, cieszy się niesłabnącym zaufaniem nawet najbardziej wymagających Klientów, dla których uprościła procedurę przyznawania pożyczki do minimum. Złożenie wniosku o pierwszą pożyczkę odbywa się na zasadzie rejestracji w serwisie. Rejestracja polega na wypełnieniu 3 prostych kroków, dzięki czemu Klient decyzję w sprawie wniosku o pożyczkę otrzymuje w najkrótszym możliwym czasie.
Nadesłał:
Klang! Media
|
Wasze komentarze (2):
-
~oewonga, 2018-07-26 18:16:10
Witam! Alek, dziękuję za skorzystanie z oferty naszej pożyczki. Jesteśmy wielokrotnie nagradzaną firmą z branży internetowych usług finansowych. Obecnie prowadzimy działalność w kilku krajach. Działamy w oparciu o zasady:
- Przejrzystości - informujemy o wszystkich kosztach i warunkach korzystania z naszej oferty
- Elastyczności - dostosowujemy naszą ofertę do indywidualnych potrzeb naszych Klientów
- Komfortu - korzystanie z naszych produktów jest proste i wygodne. Nasza oferta jest dostępna online, bez konieczności wychodzenia z domu.
Zapraszam do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 22 388 88 88* oraz 660 168 100 lub skorzystania z chata na wonga.pl
W razie pytań jestem do dyspozycji
Tomasz | Ekspert wonga.com
* Koszt połączenia zgodny z taryfą opłat operatora. -
~alek, 2018-07-15 19:29:49
Nie znam takiej firmy. Jak potrzebowałem pieniędzy na już to wybrałem ofertę wonga. Szybka decyzja i przelew na konto.