Netia - masz 4 Mbit/s, a płacisz jak za 1 Mbit/s!


Netia - masz 4 Mbit/s, a płacisz jak za 1 Mbit/s!
2009-05-23
Wolne Wybory w Netii trwają! Od 19 maja br. klienci, którzy wybiorą szybki internet w Netii, za 4 Mbit/s zapłacą jak za 1 Mbit/s! Nowej promocji towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa.

Nowa promocja w Netii obowiązuje zarówno w przypadku usług dostarczanych za pośrednictwem jej własnych linii oraz uwolnionych linii TP (LLU).

Dodatkowo ci, którzy zdecydują się na 4 x szybszy internet w pakiecie z telefonem zapłacą miesięcznie o 10 zł mniej, niż w przypadku zakupienia tych usług oddzielnie. Oznacza to, że internet o prędkości do 4 Mbit/s w pakiecie z telefonem, mogą mieć już od 49 zł miesięcznie! Bez telefonu - od 59 zł miesięcznie.

"Najnowsza oferta Netii jest kontynuacją działań, które rozpoczęliśmy zeszłoroczną kampanią "4x szybszy internet". Już za 49 zł miesięcznie, czyli w dotychczasowej cenie 1 Mbit/s, klienci będący w zasięgu oferty Netii - czyli jak mówi jeden z kandydatów na Twarz Netii: "Wszędzie, no, prawie wszędzie" - mają możliwość korzystania z czterokrotnie szybszego łącza. To naprawdę szybki internet, za naprawdę niewielkie pieniądze." - powiedział Artur Dominiak, dyrektor zarządzania ofertą w Netii.

Nowa promocja jest elastyczna - została objęta gwarancją możliwości zmiany umowy w trakcie jej trwania. Mogą z niej skorzystać również ci klienci, którym niebawem kończy się umowa z TP. Zamówienie na usłgi Netii można złożyć z wyprzedzeniem, a operator załatwi za klientów resztę formalności. Promocyjne ceny obowiązują przez pierwszy rok trwania umowy (w przypadku kontraktu na 24 miesiące) lub 9 miesięcy (w przypadku umowy na 18 miesięcy).
 
Dostępność usług Netii w Polsce można sprawdzić pod adresem: http://www.netia.pl/hp,dla_domu,pakiet.html
 
Kampania reklamowa

Komunikacja nowej oferty wpisuje się w klimat kampanii wizerunkowej, która ruszyła 11 maja br. Towarzyszące nowej ofercie reklamy pojawią się:

  • w prasie, m.in. „Wprost", „Newsweek", „Angora", „Fakt", „Tele Tydzień", „Gazeta Wyborcza", „Super Express", „Pani Domu", „Echo Miasta"
  • w Internecie - m.in. WP.PL, Onet, Interia, Google, nasza-klasa.pl
  • w radiu - spoty 30 sek. oraz 15 sek. w stacjach: Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka
  • w telewizji - spot  15 sek. w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.


Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl