NetSprint i Ukrainian Media Holding tworzą sieć reklamy kontekstowej


NetSprint i Ukrainian Media Holding tworzą sieć reklamy kontekstowej
2010-03-01
Firmy NetSprint i Ukrainian Media Holding podpisały umowę mającą na celu utworzenie sieci reklamy kontekstowej Adpower.com.ua na Ukrainie, w oparciu o technologię NetSprint. Jest to już piąte wdrożenie platformy nsContext poza Polską (po Litwie, Łotwie, Danii i Norwegii).

Ponadto NetSprint będzie oferował możliwośd wykupienia reklamy kontekstowej w systemie AdPower na Ukrainie zarówno polskim jak i międzynarodowym reklamodawcom.

Ukrainian Media Holding (UMH) to częśd United Media Holding, grupy medialnej działającej na Ukrainie, w Rosji oraz w Kazachstanie. Do koncernu należy 45 marek, m.in. tytuły prasowe, serwisy internetowe, stacje telewizyjne, radiowe, drukarnie, firmy kolporterskie, agencje marketingu bezpośredniego oraz firmy zajmujące się produkcją TV. Holding jest notowany na giełdzie we Frankfurcie. UMH to jedna z trzech wiodących firm na ukraioskim rynku stacji radiowych - zarządza 4 krajowymi oraz 2 lokalnymi rozgłośniami radiowymi. Od 2007 roku United Media Holding umacnia swoją pozycję w mediach online. Obecnie portfolio UMH zawiera 15 portali internetowych z różnych obszarów tematycznych. UMH dociera do 15% użytkowników ukraioskiego Internetu, co czyni tę grupę drugim co do wielkości graczem na rynku.

Rozwiązanie nsContext umożliwi Ukrainian Media Holding zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam kontekstowych na zarówno na swoich stronach jak i stronach partnerów. Na mocy umowy platforma nsContext została dostosowana do analizy semantycznej języka rosyjskiego. Reklamy będą emitowane m.in. na portalu i.ua, największym ukraioskim serwisie sportowym football.ua, serwisie dziennikarstwa obywatelskiego High Way, portalach informacyjnych kp.ua i focus.ua oraz portalu biznesowym dengi.ua. Pełna lista serwisów znajduje się na stronie www.adpower.com.ua.

Podążając w ślad za międzynarodowymi i lokalnymi trendami w reklamie internetowej, coraz silniej zdominowanej przez formy reklamy kontekstowej, zdecydowaliśmy się na uruchomienie własnej sieci reklamy kontekstowej. Po dokładnej analizie ofert dostawców platform reklamy kontekstowej zdecydowaliśmy się na nsContext, jako najbardziej odpowiadającą naszym potrzebom." - powiedział Vitaly Gorduz, szef pionu nowych mediów w Ukrainian Media Holding.

Bardzo cieszy nas fakt, że UMH zdecydował się na korzystanie z naszego rozwiązania. Ukraina ze względu na swój potencjał oraz strukturę wydatków reklamowych jest jednym dla nas jednym z najbardziej obiecujących rynków. Wierzymy, że połączenie pozycji rynkowej oraz kompetencje naszego Partnera z naszą technologią oraz doświadczeniami na rynku Pay per Click, zaowocuje uzyskaniem przez Adpower silnej pozycji rynkowej już w pierwszym roku funkcjonowania." - powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.

nsContext to rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferowad swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl