NetSprint wdrożył platformę nsContext w norweskiej spółce Edda Media
NetSprint zakończył kolejne zagraniczne wdrożenie autorskiego rozwiązania adserwerowego. Platforma nsContext została uruchomiona w norweskiej sieci reklamowej AdPower (www.adpower.no), zarządzanej przez Edda Media AS – czołowy norweski koncern medialny.
Wdrażane rozwiązanie, dostosowane do specyfiki języka norweskiego, oparte jest na autorskiej platformie nsContext. Platforma ta została stworzona przez NetSprint w oparciu o wieloletnie doświadczenie związane z budową Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowej.
Projekt prowadzony w Norwegii to już czwarte wdrożenie platformy poza Polską. Wcześniej rozwiązanie wdrożono w Danii, na Litwie i Łotwie. Testy prowadzone były od początku maja, a od 15 września platforma działa na zasadach komercyjnych. Wraz z rozpoczęciem działalności sieci uruchomiony został serwis www.adpower.no.
Edda Media AS, spółka zarządzająca siecią AdPower jest właścicielem kilkudziesięciu tytułów prasy drukowanej, portali internetowych oraz kanałów radiowych i telewizyjnych w całej Skandynawii (d. Orkla Media). Należąca do niej sieć AdPower skupia 40 portali. Lista serwisów dostępna jest na stronie: http://www.adpower.no/annonsorer/hvordan-virker-det/hvor-vil-mine-annonser-vises.
Szacuje się, że rynek reklamy PPC w Norwegii w 2009 roku wart będzie około 1,3 miliarda koron norweskich (ponad 150 milionów euro), z czego 30% wydane zostanie przez reklamodawców na reklamę w sieciach kontekstowych. Z naszym partnerem stawiamy sobie dwa cele - mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl - Pierwszy to zdobycie silnej pozycji na norweskim rynku reklamy kontekstowej. Drugi to wzrost przychodów Edda Media przypadających na każde 1000 odsłon ich serwisów.
Przygotowane dla AdPower rozwiązanie nsContext umożliwia wydawcom zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam kontekstowych na stronach wydawców oraz ich partnerów. nsContext wspiera zarządzanie emisją reklam m.in. poprzez dokładne statystyki z emisji i klikalności reklam, stałe wsparcie konsultantów oraz bieżące usprawnianie adserwera pod kątem indywidualnych potrzeb klientów.
Ze względu na dobre dotarcie serwisów Edda Media do lokalnych społeczności rozbudowano funkcjonalności rozwiązania umożliwiające zarządzanie i sprzedaż oraz precyzyjne targetowanie reklam przeznaczonych dla poszczególnych regionów.
nsContext to rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Rozwiązanie wspiera kilkanaście najbardziej popularnych wersji językowych.
Nadesłał:
ap
|