Newslettery wzbogacają ofertę sprzedażową portalu Gazeta.pl


Newslettery wzbogacają ofertę sprzedażową portalu Gazeta.pl
2009-04-03
Portal Gazeta.pl oferuje swoim klientom powierzchnię reklamową w 130 wysyłanych przez wydawcę newsletterach.

W ofercie znalazły się 2 formy reklamy graficznej: billboard (750x100 pikseli) oraz śródtekst (300x250 i 300x125 pikseli), publikowane w bezpośrednim sąsiedztwie treści redakcyjnych.

Obecnie newslettery wydawcy docierają cyklicznie do prawie 800.000 użytkowników, którzy otrzymują informacje na interesujący ich temat.

- Reklama w newsletterach to skuteczny sposób dotarcia z przekazem reklamowym bezpośrednio do osób, które są szczególnie zainteresowane naszymi treściami. Czytelnicy newsletterów to „crem de la creme" - najbardziej lojalni z naszych użytkowników - uważa Michał Kreczmar dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing Gazeta.pl.

Reklamodawcy mogą zamieścić swoją reklamę w jednym z cyklicznie wysyłanych newsletterów zawierającym najważniejsze informacje z wybranego serwisu np. Wyborcza.pl, Plotek.pl, Avanti. Mogą też skorzystać z przygotowanych pakietów tematycznych takich jak Biznes, Rozrywka, Edukacja i Praca lub Wiadomości, grupujących newslettery z wybranych serwisów.

Newslettery zamawiane przez użytkowników na skrzynki e-mail to jeden z najdynamiczniej rozwijających się produktów portalu Gazeta.pl. W 2008 roku liczba odbiorców newsletterów zwiększyła się niemal pięciokrotnie.

Pełna lista newsletterów dostępna jest na stronie:
http://newslettery.gazeta.pl/newslettery/0,0.html

Cennik z ofertą newsletterową dostępny jest na stronie: http://serwisy.gazeta.pl/reklama/3481800,79047.html.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl