NGO mają lepiej
Już od 1 stycznia serwis PlanujPrace.pl obniża koszty udostępniania swojej aplikacji do profesjonalnego zarządzania czasem dla organizacji non-profit.
Organizacja czasu pracy nabrała w ciągu ostatnich lat szczególnego znaczenia z punktu widzenia optymalnego zarządzania projektem w NGO. Dobre rozplanowanie zadań w czasie niesie za sobą szereg korzyści, które wpływają na optymalizację procesów i kosztów, poprawiają komunikację wewnętrzną i prowadzą do jasności i przejrzystości działań.
Odpowiednie zarządzanie czasem jest sztuką polegająca na umiejętnym dopasowaniu celów, poszczególnych etapów działania, ram czasowych, a co najważniejsze ludzi z odpowiednimi umiejętnościami. Dlatego też dobry kierownik projektu będzie potrafił w harmonogramie określić działania projektowe, oszacować ich czas trwania, ustalić sekwencje ich realizacji, oraz opracować narzędzia kontroli tego harmonogramu.
Aby wspomóc powyższe procesy serwis PlanujPrace.pl przygotował specjalnie dla organizacji pozarządowych ofertę, w której koszty dostępu zostały obniżone o 50%. Koszt wykupienia abonamentu w PlanujPrace.pl w przypadku NGO waha się pomiędzy 25 zł a 125 zł na miesiąc.
"Mamy świadomość, że organizacje pozarządowe muszą liczyć każdy grosz, dlatego też zdecydowaliśmy się na obniżenie opłat dla NGO." - powiedział Przemysław Gadek właściciel PlanujPrace.pl - "Mamy nadzieję, że wesprzemy w ten sposób pozytywne oddziaływanie organizacji non-profit."
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1 ("Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej", oś priorytetowa 8: "Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki").
PlanujPrace.pl to internetowa aplikacja umożliwiająca zautomatyzowane układanie grafików pracy i dyżurów. Oprogramowanie to z powodzeniem może być wykorzystywane w szpitalach, sklepach, fabrykach oraz wszędzie tam, gdzie występuje zmianowy system pracy.
Nadesłał:
Proca
|