Niedościgniona w swojej klasie - Lampa LUCY


Niedościgniona w swojej klasie - Lampa LUCY
2008-10-28
Każda znana na rynku firma powinna mieć swoje nieformalne logo – na pierwszy rzut oka rozpoznawalny produkt – ikonę - natychmiast, bez wątpliwości i nierozłącznie kojarzący się z marką.

Dla koncernu Coca-Cola jest to na przykład ponadczasowy i niezmienny kształt szklanej butelki tego napoju, dla sieci McDonald’s – kształt kartonowego pojemniczka na frytki. Nice Polska, lider w automatyce dla domu, ma również taką ikonę. Jest nią urządzenie pomocnicze - jedno z wielu akcesoriów dodatkowych wykorzystywanych w systemach automatyki bram - lampa ostrzegawcza LUCY.

Modernizując swoje wyroby Nice zmienia też kształt lub co najmniej szatę kolorystyczną poszczególnych produktów. Lampa ostrzegawcza LUCY zwycięsko oparła się zakusom dizajnerów i trwa w niezmienionej formie i barwie od początku istnienia firmy. Jej przepiękny, miękki, płynny, ponadczasowy kształt, rysowany łagodną elipsą i to we wszystkich trzech przekrojach, tworzy niedościgły wzorzec - kanon dla innych projektantów i producentów. Czasem jest tak, że to, co piękne, jest kruche i nietrwałe. Ale nie LUCY. Jej klosz wykonany z udaroodpornego poliwęglanu jest prawdziwie niezniszczalny. Swego czasu Nice wykorzystywała nawet ten fakt w reklamie, demonstrując zdumionym widzom nieudane próby zniszczenia lampy poprzez brutalne ciskanie nią o ziemię.

LUCY - widoczna na ogrodzeniach posesji w całej Polsce, jest znakomitą reklamą automatyki Nice, która obsługuje większość bram wjazdowych, garażowych i przemysłowych w naszym kraju.

Nadesłał:

Nice Polska Sp. z o.o.
http://www.nice.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl