Niezły pasztet w kuchni każdej z nas
Współczesne kobiety pełnią wiele ról: są szczęśliwymi żonami, matkami, spełnionymi w swej karierze profesjonalistkami, a także niezależnymi singielkami. Pomimo, iż dzisiejsza kobieta ma wiele twarzy, jedna rzecz pozostaje niezmienna. To my kobiety, nadal najczęściej prowadzimy domową kuchnię. Współczesna pani domu
Obowiązki, pasje, hobby, liczne funkcje społeczne. Dzisiejsza kobieta realizuje się na wielu polach. Prowadzenie domu, decydowanie o jego kształcie i klimacie, to zadanie również należy dziś do wielu kobiet. Pomimo iż dawno nie jesteśmy już wyłącznie gospodyniami domowymi, ciągle decydujemy o tym jak wygląda nasz dom, a także o tym, co znajdzie się naszej kuchni.
Z raportu „Płeć konsumenta w marketingu” wynika, iż około 62 procent kobiet w gospodarstwach domowych, odpowiada za robienie zakupów. Decydujemy o niemalże 80 procentach produktów, które zostaną zakupione do naszych domów. Świadoma i wymagająca konsumentka
Kobiety poprzez swój styl robienia zakupów narzucają producentom wysokie wymagania i wymuszają nieustanne podnoszenie jakości produktów. Kobiety konsumentki o wiele częściej wymieniają między sobą uwagi o produkcie, co jest bardzo ważne, bo pozwala (jak mało która metoda!) szybko wyłapać wady produktu. Klientki poszukują produktów wysokiej jakości, łączących w sobie wiele użytecznych funkcji i oczywiście z przystępną ceną. Marketing szeptany i doświadczenie w użyciu produktu są dla kobiet bardzo istotne, bo bezpośrednio wpływa na jakość ich codziennego życia .Codzienna dieta bez bezkompromisów
Jeżeli chodzi o codzienne zakupy, można powiedzieć, że kobiety są po prostu znawczyniami rynku. Nieustannie decydujemy o zakupach produktów codziennego użytku ( także wtedy gdy do sklepu, wysyłamy naszych najbliższych) i informujemy się o ostatnich nowościach. Ze wspólnych rozmów i doświadczeń czerpiemy wiedzę o produktach szczególnie dla nas ważnych. A do tych z pewnością należą najpopularniejsze produkty żywnościowe takie jak chleb, masło, nabiał, wędliny i mięso. Wśród tych produktów wysokie miejsce zajmuje pasztet. Jest on nadal jednym z najpopularniejszych dodatków na kanapkę, Szczególnie poszukiwany jest pasztet drobiowy, jednak w większości przypadków jest on tylko podróbką drobiowego produktu. Znakomita część dostępnych na rynku pasztetów określanych jako drobiowe, zawiera w swoim składzie tłuszcz i dodatki wieprzowe. Producenci nie stronią również od konserwantów i barwników. Pasztetem drobiowym, który spełnia wymagania kobiet jest z pewnością pasztet Leppszy. Jest to w przeciwieństwie do wielu innych na rynku pasztetów, produkt całkowicie drobiowy. Jest pozbawiony konserwantów. Jako pierwszy w Polsce został przebadany laboratoryjnie. Badania potwierdziły jego wysokie walory smaku i zapachu. Warto dodać, że pasztet dostępny jest także w wersji z naturalnym chili, co również jest nowością na rynku.
Dla wszystkich z nas, które często miewały w swojej kuchni niezły pasztet, z Leppszym mogą zamienić go na lepszy, zdrowszy i rzetelny produkt. Producenci Leppszego bowiem, jasno informują swoich klientów, że kupują całkowicie drobiowy produkt. Kobiecy szeptany marketing to potwierdza! Wiele więcej nie potrzeba.
Nadesłał:
Ola111
|