Nikon: bloguj zdjęciami
Nikon rozpoczyna na blogach internetowych kampanię promującą lustrzanki cyfrowe z segmentu podstawowego. W ramach akcji pięciu popularnym blogerom przekazane zostały aparaty Nikon D3000.
Przez cztery tygodnie, zamieszczając foto-wpisy, będą dzielić się z czytelnikami swoimi wrażeniami dotyczącymi testowanych produktów. W kampanii biorą udział m.in. blogi rodziców, modowe i wielotematyczne. Jest to pierwsza tego typu akcja promocyjna na polskim rynku prowadzona przez producenta sprzętu fotograficznego.
„Poprzez działania w blogosferze chcemy pokazać, że dzięki zdjęciom można w pełniejszy sposób opisywać rzeczywistość i ważne wydarzenia. Dzięki zaangażowaniu w akcję blogerów nie związanych na co dzień z fotografią zawodową mamy nadzieję udowodnić, że obsługa lustrzanek Nikon jest bardzo prosta i nawet początkujący użytkownicy znakomicie sobie z nią poradzą. Liczymy, że kampania spotka się z dużym odzewem czytelników blogów, a jest to blisko 50 tys. osób" - mówi Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska.
W kampanii bierze udział pięć blogów: http://szafasztywniary.blogspot.com/, http://bagladyshop.blogspot.com/, http://bloguspospolitus.blox.pl/html, http://knedlik.pl/blog/ oraz http://nicalbonic.blox.pl/html. Na każdym z nich zostanie dodatkowo rozegrany konkurs dla czytelników, w którym będzie można wygrać lustrzanki Nikon D3000. Na blogach pojawią się także reklamy w formie Sponsor Widget.
Kampania powstała przy współpracy agencji interaktywnej Eskadra Opcom i firmy Brand New Media. Rozpoczyna się 16 listopada.
Nikon Corporation
Firma NIKON działa od ponad 90 lat i należy obecnie do największych i najbardziej liczących się producentów sprzętu optoelektronicznego na świecie. Jest producentem najwyższej jakości aparatów fotograficznych, obiektywów, skanerów, mikroskopów oraz precyzyjnych urządzeń optycznych zarówno dla przemysłu, jak i użytkowników indywidualnych. NIKON jest światowym liderem w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych. Wysoka jakość oferowanego sprzętu, jego trwałość i niezawodność pozwoliła NIKONOWI zdobyć przeważającą część rynku fotografii profesjonalnej jak również coraz liczniejsze grono amatorów na całym świecie.
W Polsce firmę reprezentuje NIKON Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność 3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. W Warszawie przy ulicy Postępu 14 firma posiada również centrum serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Więcej informacji o firmie NIKON, jej działalności w Polsce i produktach dostępnych na naszym rynku można znaleźć na stronie www.nikon.pl
Nadesłał:
ap
|