Nissan, we współpracy z Desingnboom.com, organizuje konkurs na projekt z modelem Qashqai w tle
Nissan, we współpracy ze stroną internetową Designboom.com poświęconą wzornictwu przemysłowemu, organizuje w Europie konkurs, którego szczegółowy opis można znaleźć pod adresem www.designboom.com/nissan.html.
Zadaniem uczestników konkursu jest „zaprojektowanie parkingu samochodowego z modelem Qashqai w tle". W projektach można wykorzystać dowolny aspekt parkowania w mieście, ale w każdej zgłoszonej pracy musi znaleźć się wizerunek modelu Qashqai lub przynajmniej jego część.
Jury, w którego skład wchodzą szefowie działu projektowania firmy Nissan oraz renomowani przedstawiciele branży designerskiej, wybiorą zwycięzców po zamknięciu konkursu we wrześniu. Oczekuje się, że w konkursie weźmie udział co najmniej 3000 uczestników.
Konkurs trwa do 27 września 2009 roku.
Włoski magazyn Nissana najbardziej wydajny w Europie w 2008 roku
Carlisle & Company, czołowa firma świadcząca usługi konsultingowe dla przedsiębiorstw z segmentu obsługi posprzedażnej pojazdów silnikowych, opracowała branżowy ranking na 2009 rok (obejmujący większość firm z tego segmentu), z którego wynika, że włoski magazyn Nissana w Capena (niedaleko Rzymu) osiągnął w ubiegłym roku najwyższą wydajność wśród europejskich magazynów tego typu.
Wyniki magazynu w Capena były znakomite. Od 2003 roku wydajność wzrosła ponad dwukrotnie. Z 14. miejsca w 2006 roku magazyn awansował na 3. miejsce w 2007 roku, następnie na 2. w 2008 roku i wreszcie w ankiecie przeprowadzonej w 2009 roku zajął pierwsze miejsce!
Ten zadziwiający wzrost wydajności osiągnięto dwoma sposobami: dzięki pracy zespołowej i technologii. Włoski magazyn Nissana zawsze działał jako grupa, której członkowie, podobnie jak zawodnicy w drużynie piłkarskiej, spontanicznie pomagają sobie przejmując część obowiązków od osób nadmiernie obciążonych pracą. Stosując takie podejście, grupa osiągnęła efektywność na poziomie zespołu Formuły 1.
Od strony technologicznej Nissan Italia opracowała unikatowy system oparty na sieci wi fi, w której działają bezprzewodowe terminale i skanery stanowiące wyposażenie każdego magazyniera. Dzięki takiemu rozwiązaniu jedna osoba może obsłużyć większą liczbę zamówień w krótszym czasie, ponieważ otrzymuje je w czasie rzeczywistym i nie musi po każde z nich wracać do bazy. System jest elastyczny, co pozwala magazynierowi zoptymalizować realizację zadań na dany dzień.
Włoski oddział Nissana jest oczywiście bardzo dumny z wyników rankingu, które są kolejnym sukcesem obok faktu, że sieć dealerska tej marki już przez dwa lata z rzędu jest uznawana za najlepszą pod względem zadowolenia klientów.
O firmie Nissan w Europie
Nissan zatrudnia około 13 500 osób w europejskich strukturach działów projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W roku kalendarzowym 2008 firma sprzedała 601 647 pojazdów na 40 rynkach Europy Zachodniej i Wschodniej, w tym w Rosji. W tym samym czasie firma wyprodukowała łącznie 539 580 pojazdów w zakładach w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem www.nissan-europe.com.
Nadesłał:
ap
|