Nivea Polska z niestandardowymi działaniami dla marki Nivea Baby


2012-07-31
Firma NIVEA Polska Sp. z o.o. rozpoczęła niestandardowe działania dla marki NIVEA Baby, których zadaniem jest wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt.

Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja specjalna: http://poradnikrodzica.onet.pl/.

Współorganizatorem akcji jest wieloletni partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka. Wszystkie działania mają na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi rodzicami oraz aktywizację ich w sieci.

NIVEA Baby daje także możliwość wymiany doświadczeń i dostarcza porad, które pomogą przejść przez – czasem - trudne początki rodzicielstwa. Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały własne NIVEA oraz aktywności BTL. Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska - Brand Manager NIVEA Baby, oraz dom mediowy MEC.

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl