No rules! William Lawson's zaskakuje
Szkocka whisky William Lawson's szturmem zdobywa polski rynek. Konsumenci poznają markę dzięki odważnym i bezkompromisowym akcjom promocyjnym, tożsamym z filozofią tego niezwykłego trunku.
Bez reguł i bez ceremonii
Bezkompromisowa. Łamie stereotypy i nie przejmuje się konwenansami. Taka właśnie jest szkocka whisky William Lawson's. Jej smak jest doskonale znany fanom whisky na całym świecie, a bursztynowa barwa oraz bogaty, pełny aromat sprawiają, że marka w zawrotnym tempie podbija europejskie rynki. Obok najwyższej jakości i nieskazitelnego smaku, markę wyróżnia jednak przede wszystkim łamiąca stereotypy idea, która przyświecała twórcom whisky William Lawson's od samego początku. Bezpretensjonalną filozofię marki wyraża najnowszy spot promocyjny, nawiązujący w zabawny sposób do rytualnych, tradycyjnych prezentacji taneczno-wokalnych, czyli haka. Dla polskich fanów szkockiej whisky, jest on dostępny pod adresem www.no-rules.pl. Witryna jest również miejscem, w którym rodzimi konsumenci mogą poznać bliżej całą filozofię kryjącą się w każdej butelce whisky William Lawson's.
Z duchem piłkarskiej rywalizacji
W sklepach znaleźć można limitowaną edycję whisky William Lawson's
z okolicznościową zawieszką, której design utrzymany jest w piłkarskim stylu. Sportowe emocje trwających wciąż mistrzostw są bowiem świetną okazją, aby na własnym podniebieniu przekonać się o niepokornym charakterze tego szkockiego trunku. William Lawson's to marka dla młodych, odważnych i ciekawych świata ludzi - dokładnie takich, jak europejscy kibice sportowi. W naturę trunku doskonale wpisuje się również duch rywalizacji, który od zawsze obecny jest na każdym futbolowym boisku. William Lawson's konsekwentnie udowadnia, że nie boi się niestandardowych rozwiązań i nie lubi nudy - to jedyna w swoim rodzaju whisky, której smakiem można delektować się bez nadęcia i zbytniej ceremonii. Tej marki nie dotyczą zasady i konwenanse: No rules. Great Scotch.
www.no-rules.pl
Dossier
William Lawson's to szkocka, która od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Niemałe znaczenie miało motto, którym kierował się William Lawson podczas całego swojego życia: „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości". Wpływ jaki miało to na marką znalazł odzwierciedlenie w postrzeganiu jej jako śmiałej i innowacyjnej wśród scotch whisky. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon'sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain, o owocowych nutach pochodzących z regionów Szkocji. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona.
Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson's w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o.
Kontakt prasowy: Beata Grzybek, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, Tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|