No to Frugo! – kultowa marka w rękach FoodCare


No to Frugo! – kultowa marka w rękach FoodCare
2011-04-05
Spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, Tiger, Black, n-gine i 4MOVE poinformowała o podpisaniu umowy zakupu marki Frugo od jej dotychczasowego właściciela, firmy Aflofarm.

W ramach umowy spółka FoodCare nabyła prawa do nazwy napoju, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju, co gwarantuje powrót kultowego Frugo.

„Spełniamy obietnicę daną konsumentom i wchodzimy na rynek z nową marką. Tym razem postanowiliśmy reaktywować kultowe Frugo, napój, który większość konsumentów doskonale pamięta.” powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare. „Stoi przed nami niełatwe zadanie, ponieważ zachowując dawną recepturę Frugo, chcemy jednocześnie nadać napojowi zupełnie nowy europejski wymiar. Mimo wszystko jesteśmy optymistami: właściciele marki mogą się zmieniać, Frugo nigdy!” – dodał Wiesław Włodarski.

Frugo w portfolio FoodCare to gwarancja powrotu napoju w postaci doskonale zapamiętanej sprzed lat, spółka słynie bowiem z nowatorskich metod promowania swoich flagowych produktów, innowacyjnych strategii komunikacyjnych oraz skutecznie realizowanych kampanii marketingowych, wspomaganych celnymi sloganami reklamowymi. W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat. Tak zdefiniowana grupa odbiorców oczekuje od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki. Wszystko to znajdą we Frugo.

„Młodzi konsumenci nie potrzebują tauryny i kofeiny. Mają wystarczająco dużo własnej energii i siły. Oryginalna butelka Frugo będzie ich idealnym dopełnieniem.” – dodał Wiesław Włodarski.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl