Noble Bank wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrand 2012
Noble Bank został uhonorowany tytułem Superbrand. Wyróżnienie to przyznawane jest na całym świecie markom, które osiągnęły wyjątkowo silną rozpoznawalność w swoich dziedzinach. Nagrody wręczono 25 maja 2012 r. w Warszawie.
Eksperci wybrali najsilniejsze marki
Tytuł 'Superbrand' jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach, w ramach projektów pod patronatem organizacji The Superbrands Ltd. Wybór najsilniejszych marek powierzany jest każdorazowo Radzie Marek - niezależnemu gremium ekspertów, w skład którego wchodzą dziennikarze, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawiciele największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów bazując na ocenie ich siły marketingowej. Wśród głównych kryteriów oceny znajdują się m.in. rozpoznawalność i wyrazisty wizerunek marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. W tym roku, w ramach 6 edycji projektu w Polsce, po raz pierwszy o klasyfikacji najsilniejszych marek zadecydowała nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim.
„Tytuł Superbrand otrzymujemy już po raz drugi – to dla nas ważne wyróżnienie, bo rynek marek luksusowych i ich komunikacja marketingowa są szczególnym wyzwaniem. Wyróżnienie potwierdza sukces strategii Noble Banku, który stworzony w oparciu o najwyższe światowe standardy, od lat cieszy się uznaniem nie tylko ekspertów rynku finansowego, ale także szczególnie wymagających Klientów - najzamożniejszych Polaków. W przypadku marki luksusowej, takiej jak Noble Bank, najwyższy standard musi być odczuwalny na każdym etapie relacji z Klientem – od najwyższej jakości doradztwa i indywidualnego podejścia, przez luksusowe oddziały, po dodatkowe korzyści – jak np. usługi concierge i dbałość o czas prywatny Klientów. Wyróżnienie dla marki w 2012 r. roku cieszy tym bardziej, że w ostatnim roku zdecydowaliśmy się na nowy element w strategii komunikacji – ogólnopolski cykl spotkań pod hasłem „Private Banking po godzinach”. Obok dyskusji z osobowościami świata biznesu, Klienci Noble Banku mają tam możliwość poznawania nowych potencjalnych partnerów biznesowych - networking to istotny element private bankingu, a sukces projektu znacząco przekłada się na pogłębienie relacji i siłę marki” – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank odpowiedzialny za marketing i komunikację.
Noble Bank – Bank na pokolenia
Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa i kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom, cechując się innowacyjnością oraz elastycznym podejściem. Private Bankerzy, którzy zarządzają na co dzień majątkami Klientów, to najwyższej klasy doradcy, ale też często, z biegiem lat, biznesowi powiernicy i przyjaciele domu. Filozofię Banku doskonale oddaje hasło przewodnie „Noble Bank. Bank na pokolenia” – to bank, który doskonale zna swoich Klientów i daje im poczucie bezpieczeństwa, tak ważne, gdy w grę wchodzi zarządzanie rodzinnym majątkiem. W 17 luksusowych oddziałach Noble Banku, zlokalizowanych w centrach największych polskich miast, pracuje ponad stu private bankierów, wspieranych dodatkowo przez rozbudowane zespoły ekspertów z zakresu inwestycji, doradztwa podatkowego czy nieruchomości, maklerów, a także 30-osobowy zespół Noble Concierge.
Noble Bank – nr 1 private bankingu w Polsce
Czym wyróżnia się najwyższy standard private banking w Noble Banku?
· Kompleksowe doradztwo. Bankowość w takim wydaniu to nie zwykła usługa, ale przede wszystkim doradztwo – zgodnie z filozofią „Banku na pokolenia”, to zarządzanie całym rodzinnym majątkiem, tzw. wealth management. Kompleksowy consulting obejmuje zarówno szeroką skalę doradztwa inwestycyjnego (indywidualnie profilowane portfele inwestycyjne, asset management, niestandardowe produkty), jak i doradztwa biznesowego, podatkowego czy w zakresie nieruchomości. Ważnym elementem jest także networking - kojarzenie biznesów Klientów i łączenie ich interesów.
· Relacje i indywidualne podejście. Private Bankerzy, którzy zarządzają majątkami klientów w Noble Banku, to pierwsza liga bankowości – światowej klasy doradcy inwestycyjni, a przede wszystkim biznesowi praktycy. Każdemu z klientów tworzą szyty na miarę portfel inwestycyjny: wyprzedzające rynek rozwiązania, inwestycje w fundusze, w nieruchomości, ale także w ekskluzywne dobra, np. w sztukę (Art banking). Zgodnie z kilkusetletnimi tradycjami bankowości, w takim modelu bankier staje się często biznesowym powiernikiem i przyjacielem domu - stoi na straży rodzinnych interesów.
· Ekspertyza. Dzięki eksperckiemu zapleczu i kompetencjom Noble Securities czy Noble Funds, Noble Bank może zaoferować Klientom rekomendacje kompleksową obsługę najwyższej klasy specjalistów w jednym miejscu.
· Unikalne usługi - np. dostęp do niestandardowych, wyprzedzających rynek rozwiązań inwestycyjnych; obrót nieruchomościami; emisje obligacji korporacyjnych, FIZ
· Private Banking to także dbałość i szacunek dla prywatnego czasu klientów. Z myślą o nim powstał Noble Concierge – ten zespół specjalistów, którzy pracują przez 24/7, to więcej niż najlepszy asystent. To elitarny klub, którego członkowie mają dostęp do miejsc, wydarzeń
i zakupów, pozornie nieosiągalnych.
Nadesłał:
RC2
|