Noble Bank wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrands Created in Poland 2013
Noble Bank po raz kolejny został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku - otrzymał prestiżowy tytuł „Superbrands 2013 Created in Poland”.
Eksperci wybrali najsilniejsze marki
Tytuł 'Superbrands' jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym już od 17 lat w ponad 85 krajach, w ramach projektów pod patronatem organizacji The Superbrands Ltd. Wybór najsilniejszych marek powierzany jest każdorazowo Radzie Marek - niezależnemu gremium ekspertów, w skład którego wchodzą dziennikarze, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawiciele największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów bazując na ocenie ich siły marketingowej. Wśród głównych kryteriów oceny znajdują się m.in. rozpoznawalność i wyrazisty wizerunek marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. W tym roku, w ramach 7 edycji projektu w Polsce, o klasyfikacji najsilniejszych marek zadecydowała nie tylko Rada, ale także tysiące osób biorących udział w badaniu konsumenckim.
Po raz pierwszy postanowiono także dodatkowo wyróżnić marki, które narodziły się w Polsce - kategorii tej poświęcony został specjalny tytuł Superbrands 2013 Created in Poland. Na zlecenie Superbrands niezależny Instytut badawczy GfK Polonia przeprowadził badanie konsumenckie on-line na próbie 15 000 osób. Konsumenci oceniali, które marki znają i najchętniej polecają. Wyróżnienie Superbrands 2013 Created in Poland otrzymały marki, które powstały w Polsce oraz w badaniu konsumenckim otrzymały ponadprzeciętne wyniki.
„Tegoroczna nagroda w kategorii Superbrands 2013 Created in Poland ma dla nas szczególne znaczenie. To wyróżnienie potwierdza sukces strategii Noble Banku, który jako pierwszy w Polsce został stworzony specjalnie z myślą o najzamożniejszych Klientach i niezmiennie utrzymuje pozycję pioniera rozwiązań na rynku private banking. Jesteśmy dumni, że marka jest silna i cieszy się tak dużym zaufaniem - w przypadku marki luksusowej poprzeczka stoi przecież szczególnie wysoko. Wyróżnienie w kategorii marek stworzonych w Polsce cieszy także dlatego, że każdy element strategii jest naprawdę tworzony tu, na miejscu – przez zespół, który od lat z pasją buduje autorski wizerunek brandu” – mówi Katarzyna Grzybczak, Dyrektor Marketingu Noble Bank.
Noble Bank – Bank na pokolenia
Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa i kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom, cechując się innowacyjnością oraz elastycznym podejściem. Private bankierzy, którzy zarządzają na co dzień majątkami Klientów, to najwyższej klasy doradcy, ale też często, z biegiem lat, biznesowi powiernicy i przyjaciele domu. Filozofię Banku doskonale oddaje hasło przewodnie „Noble Bank. Bank na pokolenia” – to bank, który doskonale zna swoich Klientów i daje im poczucie bezpieczeństwa, tak ważne, gdy w grę wchodzi zarządzanie rodzinnym majątkiem. W 19 luksusowych oddziałach Noble Banku, zlokalizowanych w centrach największych polskich miast, pracuje ponad stu private bankierów, wspieranych dodatkowo przez rozbudowane zespoły ekspertów z zakresu inwestycji, doradztwa podatkowego czy nieruchomości, maklerów, a także 30-osobowy zespół Noble Concierge.
Nadesłał:
RC2
|