Notebooki Lenovo ThinkPad zajmują 1 miejsce w ankiecie zadowolenia klientów
Firma Lenovo poinformowała, że firma analityczna Technology Business Research (TBR) przyznała notebookom Lenovo ThinkPad 1 miejsce w badaniu zachowań nabywców korporacyjnych i zadowolenia klientów za I kwartał 2010 r.
W rankingu tym po raz czwarty z rzędu notebooki ThinkPad zostały docenione przez klientów ze średnich i dużych firm za jakość i nową przewagę konkurencyjną - czas realizacji zamówień. W badaniu podkreślono także duże zadowolenie klientów Lenovo związane z telefoniczną pomocą techniczną oraz czasem napraw.
„Notebooki ThinkPad wyróżniają się jakością i niezawodnością, ale w ciągu ostatniego roku nie szczędziliśmy starań, by zapewnić klientom jeszcze więcej możliwości dzięki nowoczesnym modelom, takim jak linia ThinkPad Edge, oraz produktom po bardziej atrakcyjnych cenach, takim jak ThinkPad X100e, który otwiera nową klasę podstawowych ultraprzenośnych komputerów w cenach poniżej 500 USD" - powiedział Peter Hortensius, starszy wiceprezes Think Product Group, Lenovo. „Tę rozszerzoną ofertę notebooków połączyliśmy z solidną obsługą i wsparciem technicznym, zapewniając klientom biznesowym całościowe rozwiązanie".
Konsekwentnie solidna jakość i niezawodność
W badaniu tym firma Lenovo uzyskała już trzecie z rzędu wyróżnienie za jakość i niezawodność sprzętu. Od 1 kwartału roku 2006 firma Lenovo zgromadziła już 15 takich wyróżnień - pięć razy więcej niż jakikolwiek konkurent. Lenovo jest także jedynym producentem komputerów, który zdobył ocenę 6,1 lub wyższą. Niezawodność sprzętu to cecha, która zdaniem klientów ma zasadniczy wpływ na zadowolenie.
„W przeciwieństwie do konkurencji firma Lenovo utrzymała dobre oceny pod względem zadowolenia klientów podczas recesji" - powiedział Jon Lindy, prezes TBR. „Oprócz nieprzerwanie wysokich ocen za jakość i niezawodność, dzięki wprowadzeniu nowych produktów oraz innowacji firma Lenovo w tym okresie sprawozdawczym wyróżniła się kolejną przewagą konkurencyjną, jaką jest czas realizacji zamówień".
Do najnowszych produktów ThinkPad należy linia notebooków ThinkPad Edge, obejmująca komputery przeznaczone dla małych i średnich firm. Notebooki te są wyposażone w najnowsze technologie, takie jak procesory dwurdzeniowe Intel Core i AMD oraz funkcje wideokonferencji. Eleganckiej stylistyce ThinkPad towarzyszy nowoczesna klawiatura i różne opcje kolorystyczne.
ThinkPad X100e to pionier nowej kategorii komputerów - mały notebook przeznaczony do pracy, w cenie netbooka. Firma Lenovo wprowadziła też nowe notebooki, takie jak innowacyjny, płaski, lekki i wydajny ThinkPad T410s.
Pomoc techniczna
W badaniu doceniono także wysokie wskaźniki zadowolenia z telefonicznej pomocy technicznej, czasu realizacji zamówień i czasu napraw. Lenovo oferuje całodobową telefoniczną pomoc techniczną ThinkPlus Priority Support, priorytetowe przekierowanie do zaawansowanych specjalistów technicznych, internetowe narzędzia do śledzenia zgłoszeń serwisowych i inne udogodnienia. ThinkPlus Priority 4 poszerza ofertę usług ThinkPlus Priority Support o określony czas dostawy części zamiennych na miejsce oraz dojazd techników w ciągu czterech godzin od zgłoszenia serwisowego.
Badaniem objęto niemal 500 osób podejmujących decyzje z zakresu IT w średnich i dużych firmach w Ameryce Północnej. W firmach tych zainstalowano niemal milion komputerów.
O firmie Lenovo
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) stawia sobie za cel tworzenie komputerów osobistych o wyjątkowych zaletach technicznych. Model biznesowy Lenovo opiera się na innowacyjności, skuteczności operacyjnej oraz zadowoleniu klientów, a także na inwestycjach na rynkach wschodzących. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne i usługi na całym świecie. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Południowej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lenovo.com.
Kontakt dla mediów:
Monika KoniecznaAgencja 21monika.konieczna@agencja21.pltel. 22 511 13 80kom. 0 601 930 488ul. Brukselska 44a/403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|