Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction


Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction
2011-04-20
Do zespołu agencji OgilvyAction dołączyła Agnieszka Koćmierowska, która objęła stanowisko Dyrektora Kreacji. To kolejna osoba w zespole OgilvyAction, która w znaczący sposób wzmacnia kompetencje agencji w zakresie marketingu zintegrowanego.

W ostatnim czasie OgilvyAction przeszło gruntowane zmiany. Nowo stworzony przez Dyrektor Zarządzającą Dorotę Gomółkę zespół to grupa profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji 360 stopni. Wzmocnienie firmy o wysokiej klasy specjalistów pozwala agencji  proponować rozwiązania zarówno ambitne kreatywnie, jak i gwarantujące wymierne wzrosty sprzedaży. Dzięki tym strategicznym zmianom OgilvyAction stała się agencją mogącą skutecznie konkurować na polskim rynku z największymi lokalnymi graczami oferującymi usługi marketingu zintegrowanego. Potwierdza to fakt, że tylko w ostatnim czasie nowy zespół OgilvyAction ma na swoim koncie aż trzy wygrane przetargi.

Nowa Dyrektor Kreacji w OgilvyAction od ponad 15 lat związana jest z branżą. Ostatnie 4 lata zarządzała działem kreacji w agencji IQ Marketing, gdzie wcześniej pełniła funkcję Creative Group Head i Senior Art Directora. Pracowała dla tak prestiżowych klientów jak m.in. Absolut, Ferrero, Lot, Mars i Unilever. Na swoim koncie ma dwie nagrody Golden Arrow - zdobyte w 2006 roku za  projekt „Find Your Flavour”, a w 2008 roku za kampanię „Zobacz ABSOLUT”. Koćmierowska jako absolwentka warszawskiego ASP od lat kreuje kampanie reklamowe, które cechuje nie tylko skuteczność, ale też wysoki standard artystyczny.

- Podjęliśmy decyzję o współpracy z Agnieszką Koćmierowską, ponieważ zależy nam na budowaniu zespołu o wysokich kompetencjach w tworzeniu efektywnych kampanii 360 stopni – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca OgilvyAction. - Ważny jest fakt, że Agnieszka posiada bardzo bogate doświadczenie w kreowaniu złożonych projektów, wykorzystujących różnorodne kanały komunikacji marketingowej. Ale co ważniejsze – wyznaje też filozofię, że warto klientowi proponować rozwiązania szyte na miarę, które są zarówno unikalne kreatywnie, jak i efektywne sprzedażowo. Dzięki pracy w lokalnych agencjach nowa Dyrektor Kreacji zna doskonale realia polskiego rynku i potrafi świetnie odpowiedzieć na jego potrzeby. Osoba Agnieszki z jej kreatywnym talentem i wiedzą sprawdzoną w praktyce to niewątpliwie duży atut zespołu OgilvyAction – dodaje Gomółka.

Nowa Dyrektor Kreacji wnosi do OgilvyAction filozofię lokalnych agencji – nastawienie na dialog z klientem i szukanie najbardziej efektywnych rozwiązań. Połączenie tego podejścia z bogatym know how dostępnym w międzynarodowej strukturze pozwala zapewnić klientom OgilvyAction obsługę na najwyższym poziomie kreatywnym we wszystkich obszarach zintegrowanej komunikacji marketingowej.

***

OgilvyAction jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketing. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja OgilvyAction, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. OgilvyAction rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie. OgilvyAction wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów OgilvyAction w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Playback, Ford, British American Tabacco. W Polsce OgilvyAction należy go Ogilvy Group Poland która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

 

 

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl