Nowa infolinia ZUS 24h


Nowa infolinia ZUS 24h
2007-12-15
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom informacyjnym swoich klientów, uruchomił automatyczny, telefoniczny system informacyjny, nazywany dalej systemem IVR (ang. Interactive Voice Response).

System IVR jest dostępny z sieci operatorów stacjonarnych i komórkowych pod następującymi numerami telefonów:

  • 0 801 044 044 - dla użytkowników telefonów stacjonarnych,
  • 22 43 33 000 - dla użytkowników telefonów komórkowych i/lub stacjonarnych.

Opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfikacyjnym danego operatora.

Usługa jest przeznaczona dla wszystkich grup klientów Zakładu, tj. płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów, zasiłkobiorców oraz lekarzy.

System IVR jest czynny przez 24 godziny na dobę i we wszystkie dni w roku. Zapewnia ciągły i szybki dostęp do aktualnych, podstawowych informacji z zakresu ubezpieczeń społecznych, takich jak:

  • wysokość świadczeń i składek,
  • zmiany w systemie ubezpieczeń społecznych,
  • koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego.

System pozwala również (po podaniu przez osobę dzwoniącą własnego kodu pocztowego) na ustalenie adresu terenowej jednostki organizacyjnej ZUS.

Wyboru interesującego zagadnienia dokonuje się za pomocą klawiszy numerycznych telefonu (wybieranie tonowe). Po przyjęciu zgłoszenia system IVR wyszukuje informacje interesujące klienta i automatycznie je odczytuje. W każdej chwili można też przerwać odsłuchiwany komunikat, a po jego zakończeniu odsłuchać go ponownie. W tym celu należy wybrać właściwy klawisz, wskazany w odczytywanym przez system menu.

Schemat struktury informacyjnej systemu - instrukcja obsługi

Nadesłał:

sp

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl