Nowa jakość komunikacji zintegrowanej z Jabrą


2011-09-01
Jabra wprowadziła na rynek cztery nowe zestawy słuchawkowe – UC VoiceTM – zoptymalizowane pod kątem komunikacji zintegrowanej.

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych w odpowiedzi na przewidywania dotyczące rynku komunikacji zintegrowanej (UC, Unified Communication), wprowadziła na rynek cztery przewodowe zestawy z serii UC VOICETM, zoptymalizowane pod tym kątem.

Nowe modele UC VOICETM

Wszystkie cztery produkty zaprojektowano specjalnie dla firm, które szukają ekonomicznego sposobu na wdrożenie zestawów słuchawkowych w skali całej organizacji, wraz z uwzględnieniem różnych stylów i środowisk pracy z zachowaniem wysokiej jakości wykonania. Nowe zestawy zostały zaprojektowane specjalnie pod kątem wdrożeń komunikacji zintegrowanej. Są łatwe w utrzymaniu, charakteryzują się wysoką jakością dźwięku i intuicyjną obsługą.

To, czym się różnią od siebie – oprócz wyglądu – to przede wszystkim przeznaczenie.
Jabra UC VOICETM 150 to niedrogi zestaw, do mało intensywnego użytku. Dyskretny zestaw UC VOICETM250, z zaczepem na ucho, najlepiej sprawdzi się przy średnio intensywnym korzystaniu. Podobnie jak model 550 o klasycznym wyglądzie z nausznikami z materiału skóropodobnego. Najwyższy model, czyli Jabra UC VOICETM750 dostępny jest w jasnych i ciemnych kolorach, a dzięki lekkiej konstrukcji sprawdzi się przy intensywnym całodziennym użytkowaniu.


Przyszłość komunikacji zintegrowanej
„Według badań przeprowadzonych przez Kantarmedia na zlecenie Jabra , aż 64 proc. osób decyzyjnych w centrach kontaktowych nie zna pojęcia Unified Communication. Jak pokazują te wyniki, UC w Polsce ma ogromny potencjał. Nie tylko w branży call & contact center, ale we wszystkich firmach, w których istotne są aspekty związane z szybką i intuicyjną komunikacją” – mówi Tomasz Miller, Product Manager, Jabra, Veracomp. – „Inwestycja w rozwiązania UC to szybki zwrot z inwestycji i podniesienie produktywności pracowników w niemal każdej branży, gdzie istotny jest stały i częsty kontakt pomiędzy ludźmi.”

Wielu nowych użytkowników wcześniej korzystało z tradycyjnych telefonów biurkowych i przejście na komunikację zintegrowaną może stanowić dla nich problem. Ważne jest więc dobranie odpowiedniego zestawu słuchawkowego, dopasowanego do potrzeb danej osoby, by w prosty i łagodny sposób przyzwyczaić ją do technologii UC. Zastosowanie intuicyjnych zestawów Jabra z serii UC VOICETM przyspiesza ten proces.

„Obecnie na świecie jest 7,8 mln użytkowników technologii UC. Do 2015 r. liczba ta ma wzrosnąć do 49,5 mln. Istotną rolę w tym wzroście odegrają zestawy słuchawkowe, które mają ogromny wpływ na zwrot z inwestycji w Unified Communication” – tłumaczy Tomasz Miller. – „Ważne jest, by taki zestaw był łatwy w konfiguracji, zapewniał komfort użytkowania i charakteryzował się dużą trwałością. Ścisła integracja między telefonem programowym a zestawem słuchawkowym to czynnik mający kluczowe znaczenie dla akceptacji UC przez pracowników, a zatem dla ogólnego sukcesu wdrożenia w kategoriach ulepszonej współpracy i wzrostu produktywności”.

Strategiczny rozwój

Nowa seria Jabra UC VOICETM kontynuuje tradycję innowacyjnych zestawów słuchawkowych wysokiej jakości. Jako pierwsza firma, która oferowała zestawy słuchawkowe zoptymalizowane pod kątem Microsoft Office Communicator, Jabra ma doświadczenie w maksymalizowaniu korzyści z pracy z UC. Zawdzięcza to komfortowym, łatwym w użyciu i innowacyjnym produktom.

„Zasadniczo jest to zupełnie nowa kategoria niedrogich zestawów słuchawkowych” – tłumaczy Tomasz Miller.  — „Cztery nowe zestawy z serii Jabra UC VOICETM to wysokiej jakości produkty o niewysokiej cenie. Cechują się prostotą i wytrzymałością, oferują doskonałą jakość dźwięku i wykorzystują wieloletnie doświadczenie marki Jabra w tworzeniu unikatowej oferty produktów”.

Nadesłał:

Jabra GN Netcom A/S
http://www.jabra.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl