Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie


Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie
2018-10-09
.

Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.

 

- To kolejna kampania Getin Banku realizowana pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”.  W nowej odsłonie dzielimy się z Klientami prostą zasadą, że aby osiągać cele, trzeba odkładać. Najłatwiej wdrożyć to w życie, zakładając konto oszczędnościowe i systematycznie przelewając na nie przynajmniej drobne kwoty. Każda wpłata zbliża nas do realizacji wyznaczonego celu - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

W ramach kampanii Getin Bank promuje Konto Oszczędnościowe 3% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie jest naliczane przez 3 miesiące wyłącznie dla nowych środków do kwoty 200 tys. zł. Oferta „Na nowe środki” skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Banku. Aby z niej skorzystać należy posiadać konto osobiste w Getin Banku oraz wyrazić zgody marketingowe.

 

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, internet i kino. Spot został przygotowany w wersjach 30- i 15-sekundowej. Kampania telewizyjna będzie wspierana intensywnymi działaniami digitalowymi z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Konto Oszczędnościowe będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego, aby oferta Getin Banku mogła trafić do jak najszerszego grona odbiorców. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach.

 

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Nadesłał:

GetinBank

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~opiekunnestbank, 2018-11-14 17:15:27

    Szanowni Państwo, Nest Bank ma dla swoich Klientów kilka możliwości oszczędzania. Jedną z nich jest konto oszczędnościowe Nest Oszczędności, które pozwoli zabezpieczyć przyszłość rodziny poprzez bezpieczne pomnożenie kapitału. Każdy nowy Klient może liczyć na oprocentowanie 2,25% w skali roku do 50 tys. złotych (powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 2,0% w skali roku). W naszej ofercie jest także konto Nest Rodzinne Oszczędności, które nie wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym i kosztami administracyjnymi (w tym z opłatami za wcześniejsze zakończenie oszczędzania). Korzystając z Nest Oszczędności mogą Państwo uzyskać, oprócz tradycyjnych odsetek, dodatkową Premię za długość okresu oszczędzania i liczbę posiadanych dzieci. Oferujemy także szeroką gamę lokat bankowych dla Klientów Nest Banku oraz dla osób, które nie mają u nas konta bankowego. Więcej na stronie banku nestbank.pl

    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Opiekun Klienta Nest Bank
    nestbank.pl


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl