Nowa kampania Intermarche w TV
15 września rusza nowa kampania wizerunkowa Intermaché, która będzie wsparta spotami w najważniejszych kanałach telewizyjnych w Polsce. Zmianie ulega również hasło sieci. Tanio i świeżo to przekaz, który będzie powtarzany we wszystkich narzędziach komunikacji z klientami.
Nowej kampanii wizerunkowej zostaną podporządkowane wszystkie materiały POS, aby przekazać klientom spójny i czytelny komunikat. Od połowy września do końca roku reklama TV będzie emitowana m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TVN24. Spoty reklamowe łączyć będą rzeczywistą postać z animacją.
W roli Muszkietera wystąpi Tomasz Borkowski - aktor teatralny. Każdy spot trwać będzie 30 sekund. Do końca kampanii zaplanowano 8 scen tematycznych, które odkrywać będą atuty sieci Intermaché. Dzięki niej klienci dowiedzą się że w Intermaché jest tanio, pieczywo jest wyjątkowe, gdyż wypiekane na miejscu, a wędliny są świeże, bo pochodzą z własnych wędzarni. Dodatkowo wybór produktów jest bardzo szeroki, a zakupy robi się wygodnie, bo sprzyja temu powierzchnia supermarketu.
Wszystkie spoty reklamowe dostępne będę w portalu YouTube na oficjalnym kanale Grupy Muszkieterów http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
Reżyserem spotów jest Michał Bulik znany z reklam „Mi to Lotto", Knorr, Simplus, Telekomunikacja Polska", Media Markt, operatorem: Jan Holoubek (reklamy dla Citroen, Samsung, Tyskie, Polbank, Knorr), scenografem: Grzegorz Piątkowski („Złoto dezerterów", „Brat naszego Boga, „Kiedy rozum śpi", „Ognisty Jeździec", seriale: Rodzina Zastępcza, Plecak pełen przygód), a animację przygotowało Alien FX studio: reklamy dla Eurobank, BGZ, Play, KFC, Bonduelle, AXA, Delicie Impresje, Lot, Danone, Lotto, Hortex, Prymat, Era, Peugeot.
Informacje o Grupie Muszkieterów
Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce. Kupcy, którzy są jej członkami, realizują koncepcję „przyjaznego sklepu", oferującego niskie ceny i będącego blisko lokalnych społeczności.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: w Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2008 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 34,8 miliarda euro. 4 000 sklepów, 3 100 niezależnych przedsiębiorców i 130 000 pracowników sprawiają, że Muszkieterowie uznawani są za czołowych graczy wielkiej dystrybucji oraz są największym zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców w Europie.
Nadesłał:
ap
|