Nowa kampania reklamowa FAKRO


2014-06-05
Firma FAKRO, czołowy polski producent okien dachowych, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową, promującą nową generację markiz do okien dachowych i pionowych. Kampania będzie obejmowała: telewizję, internet oraz prasę drukowaną.

Kampania reklamowa promująca nowatorskie markizy i markizolety FAKRO do okien pionowych i dachowych, rozpoczęła się 25 maja br. Działania komunikują najważniejsze cechy produktu: 8 razy skuteczniejszą ochronę przed nagrzewaniem się pomieszczeń w porównaniu do osłon wewnętrznych oraz wysoki komfort użytkowania.

Spot reklamowy będzie można zobaczyć przez sezon letni w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych m.in.: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TV Biznes czy TV4.  Reklamy promujące markizy pojawią się również w poczytnych tygodnikach opinii jak np. „Wprost”, wielonakładowych wydawnictwach: „Claudia”, „Przyjaciółka”, „Twoje Piękne Mieszkanie” oraz „Kobieta i Życie”. Całostronicowe reklamy zostaną opublikowane także w tytułach związanych z branżą budowlaną, m. in.: „Budujemy Dom”, „Ładny Dom” oraz w prasie o tematyce urządzania wnętrz:  „Cztery Kąty”, „Wnętrze i Ogród”, „Dobrze Mieszkaj”, „Elle Decoration”, „M jak Mieszkanie”, „Moje Mieszkanie„ czy „Weranda”.

Wsparciem dla głównych działań reklamowych jest edukacyjna kampania public relations, która rozpoczęła się w kwietniu bieżącego roku. Działania obejmą zarówno precyzyjnie wybrane tytuły prasy tradycyjnej, jak i portale internetowe.

Medialnej promocji markiz do okien pionowych towarzyszą szkolenia dla montażystów oraz sprzedawców okien pionowych i dodatków do okien.

Więcej informacji na stronie internetowej FAKRO: www.fakro.pl

Nadesłał:

RedPen Public Relations
http://redpen.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl