Nowa kampania reklamowa Lambi


Nowa kampania reklamowa Lambi
2008-11-11
6 listopada 2008 r. firma Metsä Tissue wznawia kampanię reklamową produktów premium pod marką Lambi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampania przebiegać będzie w dwóch blokach w listopadzie oraz grudniu.

Kampania jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych w latach ubiegłych, które mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz wzrost sprzedaży.

Spot reklamowy przedstawia krótką historię małej, zagubionej w wielkim mieście owieczki szukającej domu. Szczęśliwie odnajduje go i zasypia na produktach Lambi, stąd hasło kampanii ''Lambi przytulnie jak w domu''.

Spot o długości 30 sekund emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, Polsat 2, TV4, TVN7, TNV Style. Akcja wsparta zostanie działaniami w Internecie, prasie handlowej oraz materiałami POS. Dodatkowo została stworzona strona www.mojaowieczka.pl gdzie znajdują się atrakcje takie jak wygaszacze ekranu czy gry z owieczką w roli głównej.

Metsä Tissue jest głównym dostawcą produktów higienicznych dla gospodarstw domowych i dużych konsumentów w Europie. Firma jest też największym na świecie dostawcą wyrobów papierowych do pieczenia i gotowania. Jej marki to Lambi, Serla, Mola, Tento i Katrin. Metsä Tissue zatrudnia około 3600 osób w dziesięciu fabrykach w Finlandii, Niemczech, Polsce, na Słowacji i w Szwecji. Obroty Firmy przekraczają 800 mln euro. Metsä Tissue należy do grupy Metsäliitto. 

Nadesłał:

Metsa Tissue
http://www.metsatissue.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl