Nowa kampania reklamowa Lay’s promująca smaki wymyślone przez konsumentów


2011-03-15
14 marca rozpoczyna się kolejny etap konkursu „Wymyśl Nowy Smak” Lay’s - głosowanie konsumentów. Akcję wspiera bardzo silna kampania reklamowa. Za kreację odpowiada agencja BBDO, zakup mediów Media Direction OMD, a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.

Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland sp. z o.o. zdecydowała się na innowacyjną akcję marketingową. Oddała inicjatywę stworzenia nowych smaków chipsów w ręce samych konsumentów, którzy przez prawie trzy miesiące przysyłali swoje propozycje smaków. Czterem Półfinalistom konkursu Lay’s „Wymyśl Nowy Smak” zagwarantowano po 10 000 zł, a dodatkowo autor zwycięskiego smaku otrzyma 1% ze sprzedaży zaproponowanego przez niego smaku, minimum 50 000 zł. O pomoc w przygotowaniu potraw odzwierciedlających zaproponowane przez konsumentów smaki, poproszono Pascala Brodnickiego. Potrawy przygotowane przez Pascala pozwoliły ekspertom wykreować 4 nowe, zaskakujące propozycje: Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe Ziółko 

Konkurs Wymyśl Nowy Smak cieszył się olbrzymią popularnością wśród konsumenów. Otrzymaliśmy wiele propozycj, które pokazały nam, że Polacy mają niebanalne pomysły i chętnie biorą udział w dobrej zabawie. Wybierajac Półfinalistów Komisja Konkursowa zwracała uwagę zarówno na pomysłową nazwę, oryginalność smaku, jak  i różnorodność  – każdy z finałowych smaków bardzo różni się od siebie.  mówi Eliza Grzybowska, Senior Brand Manager marki Lay’s z Frito Lay Poland sp. z o.o.

 Od marca 4 Nowe Smaki są już w sprzedaży. Tylko jeden z nich, który w głosowaniu wybiorą konsumenci, pozostanie na rynku na dłużej. Głosować na niego można od 14 marca do 6 maja 2011r. na www.lays.pl lub wysyłając SMS pod numer 70707. (Głosując na „Htipiti” należy wysłać SMS o treści HTI, na „Kabanostrrre” – KAB, „Krewetki po tajsku – KRE a na „Niezłe Ziółko” – NIE.)  Warto głosować na swój ulubiony smak, aby pozostał dłużej na rynku oraz by wygrać przenośne pamięci USB lub kartony chipsów Lay’s. Nagrodą specjalną dla tych, którzy polubią profil Lay’s na Facebooku’u jest wspólne gotowanie z Pascalem Brodnickim.

 1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa 15 sekundowym spotem przedstawiającym Półfinalistów i Nowe Smaki. 14 marca, wraz z rozpoczeciem głosowania, ruszyła kolejna odsłona kampanii. Zabawny, 45 sekundowy spot przenosi nas w świat każdego ze smaków. Spoty z udziałem Pawła Wilczaka emitowane będą w Polsacie, TVN, TVN4, TV4, Discovery, kanałach tematycznych z pakietu AtMedia, 4FunTV, RebelTV, Polsat News, Polsat Cafe.  Głosowanie wspiera też kampania internetowa i prasowa. 

Kampania skierowana jest do konsumentów, którzy lubią eksperymentować z nowymi smakami, zarówno tych którzy cenią smaki tradycyjne, jak również do tych preferujących smaki egzotyczne. Chcieliśmy, żeby spot był humorystyczny i lekki. Chipsy Lay’s to produkt, który kojarzy się z dobrą zabawą i przyjemnością. Powstało bardzo wiele propozycji. Konwencja muzyczno-przebierankowa wszystkim spodobała się najbardziej. Sporym wyzwaniem było dla nas zmieszczenie bardzo dużej ilości informacji w tak skrótowej formie, nie tracąc przy tym na lekkości i dowcipie.” – mówi Przemysław Bogdanowicz, Chief Creative Officer z BBDO.www.lays.pl.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl