Nowa kampania telewizyjna Jawo startuje w październiku


Nowa kampania telewizyjna Jawo startuje w październiku
2014-10-05
W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo - jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych.
Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie robione pierogi, dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. W ofercie firmy  znajdują się pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki i placki ziemniaczane. Nowością w ofercie są kluski na parze. Produkty JAWO przygotowywane są na podstawie starannie opracowanych receptur z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają dodatków: sztucznych konserwantów ani  barwników. Kampania skierowana jest do wszystkich czynnych zawodowo osób i rodzin, którym na co  dzień brakuje czasu na kulinarne zmagania w kuchni, ale którzy pomimo to chcą  się zdrowo i „mądrze” odżywiać. Kampanię przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz Media zakupił Dom Mediowy Mediapol. www.jawo.pl

Nadesłał:

KN
http://kobieta24.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl