Nowa kolekcja Cindy Crawford dla firmy Deichmann
Lada dzień do polskich sklepów wchodzi nowa kolekcja 5th Avenue firmy Deichmann przygotowana przez Cindy Crawford. W związku z tym, w Miami na Florydzie przez kilka dni kręcony był spot reklamowy, który od 15 marca będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
O kontynuowaniu współpracy z modelką zadecydował sukces poprzedniej kolekcji 5th Avenue przygotowanej w sezonie jesień-zima 2009/2010.
W tym roku spot został nakręcony w Miami na Florydzie. Cindy Crawford pokazuje, że w odpowiednich butach, niezależnie od tego, czy na plaży, w mieście czy na przyjęciu, zawsze można wyglądać zjawiskowo. Buty użyte w spocie oraz w trakcie sesji pochodzą z jej najnowszej, ekskluzywnej kolekcji 5th Avenue dla firmy Deichmann. Mimo, że w reklamie widzimy pełnię lata, to ponieważ spot kręcono na początku roku, temperatura wynosiła jedynie 5 stopni. Szef działu marketingu Andreas Conze, który był na planie, opowiada, że aby letni klip reklamowy nie skończył się dla Cindy przeziębieniem przygotowano dla niej koce i grzejniki.
- Myślę, że mam około 100 par butów w szafie. Nigdy dokładnie ich nie liczyłam - przyznaje się do swojej słabości Cindy Crawford w przerwie kręcenia filmu reklamowego. Zainteresowanym modom kobietom top modelka podpowiada:
- Oczywiście przeglądam magazyny o modzie, interesuję się tym, co robią projektanci i inspirują mnie ich pomysły. Ale pamiętajcie, że nie wszystko, co widzicie, pasuje również do was. Musicie przede wszystkim zadbać o to, aby dobrze się czuć, w tym co macie na sobie.
Cindy zdradza jeszcze jeden sekret - Mam w zwyczaju zwracać uwagę na cenę produktów, które kupuję. Wychowałam się w niezamożnej rodzinie, a o tym się nie zapomina...
Kolekcja
Amerykanka osobiście wybrała ponad 40 fasonów do kolekcji marki 5th Avenue wiosna/lato 2010. W sklepach DEICHMANN buty znajdziemy pod nazwą: Cindy Crawford Collection by 5th Avenue. Należą do niej zarówno baleriny i czółenka na platformie z delikatnej skóry nappa oraz miękkiego weluru, jak i sandałki w modnych kolorach: jasnobrązowym, różowym, śliwkowym, czerwonym czy klasycznej czerni. Modne detale, takie jak klamry, nity czy szerokie i wąskie paseczki, sprawiają, że buty przyciągają wzrok.
Ulubione buty Cindy to proste i eleganckie czarne pantofle z wyciętym noskiem oraz rzymianki na wysokim obcasie w kolorach stalowoniebieskim, koniakowym czy szarym. W kolekcji Cindy Crawford znajdziemy również wysoko zabudowane szpilki. Ceny butów wahają się od 119 zł do 159 zł.
Reklama
Kiedy jesienią 2009 roku Cindy Crawford po raz pierwszy prezentowała dla firmy DEICHMANN ekskluzywną kolekcję marki 5th Avenue nikt nie spodziewał się aż takiego sukcesu. Klienci byli zachwyceni, więc szef firmy Heinrich Deichmann mógł wyciągnąć tylko jeden wniosek: „kontynuujemy współpracę".
- Rok 2009 był dobry dla naszej firmy. Wpływ na to miała na pewno współpraca z Cindy Crawford - dodaje Heinrich Deichmann. Grupa DEICHMANN jest liderem na rynku europejskim - obrót firmy zwiększył się w ostatnim roku o 9 procent i wyniósł 3,4 mld euro a sprzedano 138 milionów par butów. Kampania reklamowa kolekcji sezonu wiosenno-letniego rozpocznie się w marcu na terenie całej Europy. Kolekcja będzie promowana w sklepach, a także poprzez ogłoszenia, prospekty reklamowe i internet. Od 15 marca w telewizji ogólnopolskiej emitowany będzie spot reklamowy z udziałem Cindy Crawford.
Cindy Crawford - sylwetka
Cindy Crawford jest amerykańską supermodelką. Już od ponad 20 lat jest wzorem dla milionów kobiet na całym świecie. Zarówno ubrana elegancko jak i w jeansach - wygląda świetnie w każdym wydaniu. Teraz wyznacza nowe trendy także w modzie obuwniczej.
Topmodelka osiągnęła sukces również w branży fitness. Jej filmy z ćwiczeniami dla początkujących i zaawansowanych zachęciły wiele kobiet do zadbania o swoje ciało i samopoczucie. Cindy czuje się na wybiegach jak w domu - współpracowała z takimi projektantami jak Karl Lagerfeld, Ralph Lauren czy Dolce & Gabbana. Niezliczoną ilość razy firmowała swoją twarzą okładki najważniejszych czasopism Ameryki, takich jak Vogue, Elle, Cosmopolitan, Harper's Bazaar czy Vanity Fair. Jest ikoną stylu i wzorem do naśladowania dla wielu milionów kobiet na świecie. W 2002 roku magazyn „People" zaliczył ją do jednych z 50 najpiękniejszych ludzi na świecie.
W 2006 roku znalazła się na 26 miejscu na liście „Hot 100" magazynu „Maxim". Znawcy cenią ją za inteligencję, urok i profesjonalizm.
Firma DEICHMANN z siedzibą w Essen (Niemcy) została założona w 1913 r. i do tej pory pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Przedsiębiorstwo jest liderem w detalicznej sprzedaży obuwia na rynku europejskim i zatrudnia na całym świecie ponad 28 tyś. pracowników. Firma DEICHMANN obecna jest w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Danii, Polsce, Słowacji, Czechach, Słowenii, Rumunii, Chorwacji, Włoszech, Litwie, Turcji, Bułgarii i na Węgrzech. Poza tym grupa jest obecna także w Szwajcarii (Dosenbach, Ochsner, Ochsner Sport), Holandii (vanHaren) i w Stanach Zjednoczonych (Rack Room Shoes, Off Broadway, Deichmann). W 2010 do grupy dołączył nowy kraj - Hiszpania.