Nowa linia olejów – nowe logo
Grupa LOTOS przedstawiła 15 czerwca br. nowe logo marki LOTOS dla kategorii olejowej. Wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych LOTOS Quazar wykorzystuje nowe logo.
Nowy znak jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej związanej z marką olejową. Prezentowana identyfikacja wyraża również strategię marki olejowej LOTOS - lidera rynku dostarczającego swoim klientom środki smarne najwyższej jakości.
Zmianie logo LOTOS w kategorii olejowej będzie towarzyszyć zmiana identyfikacji wizualnej na poziomie komunikacji - powiedziała Katarzyna Janicka, szef biura strategii komunikacji LOTOS Oil.
Logo marki LOTOS w kategorii olejowej składa się z sygnetu, logotypu (znak marki korporacyjnej LOTOS) wpisanego w tarczę symbolizującą obrót, ruch, dynamikę. Taka konstrukcja logo oraz jego graficzna przestrzenna forma podkreśla nowoczesny charakter marki.
Nowe logo marki olejowej LOTOS wyraża kluczowe wartości marki - ekspercki charakter, oraz pasję tworzenia innowacyjnych i nowoczesnych produktów. Nowe logo stanowi też konsekwencję działań prowadzonych od roku 2007, a związanych z odświeżeniem wizerunku całej marki LOTOS.
Nowa linia olejów premium
W czerwcu do sprzedaży trafiła gama ultranowoczesnych syntetycznych olejów silnikowych LOTOS Quazar, która wykorzystuje nowe logo LOTOS.
W efekcie wielomiesięcznych prac i testów ekspertów powstały zaawansowane technologicznie produkty stworzone specjalnie dla ochrony silników najnowocześniejszych samochodów. Oleje LOTOS Quazar posiadają międzynarodowe certyfikaty zostały zaaprobowane do stosowania przez koncerny motoryzacyjne: VW MB, BMW, Ford i Porsche.
Więcej informacji o olejach LOTOS Quazar: http://lotosquazar.eu
LOTOS Oil wchodzi w skład grupy kapitałowej LOTOS. W ramach koncernu spółka zajmuje się produkcją i dystrybucją olejów smarnych, bazowych, przemysłowych, smarów, kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych. Od wielu lat firma jest niekwestionowanym liderem na rynku olejów silnikowych w Polsce. Poza Polską oleje LOTOS, a także inne produkty LOTOS Oil, można kupić nie tylko w krajach Europy, ale także na rynkach Afryki i Azji, gdzie sprzedawane są od wielu lat. Na rynku olejów silnikowych LOTOS Oil sprzedaje swoje produkty pod markami LOTOS, Turdus i Agrol.
Spółka posiada trzy wydziały olejowe w Czechowicach-Dziedzicach, Jaśle oraz Gdańsku. Produkty oferowane przez LOTOS Oil spełniają wymagania najsurowszych norm. Całość procesów produkcyjnych objęta jest Systemem Zarządzania Jakością, zgodnym z międzynarodową normą ISO 9001: 2000. LOTOS Oil jako pierwsza spółka grupy kapitałowej LOTOS otrzymała certyfikat systemu zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami systemu AQAP 2110. LOTOS Oil jest członkiem Association Technique de L'Industrie Européene des Lubrifiants. Stowarzyszenie zrzesza najważniejszych producentów i sprzedawców olejów silnikowych w Europie oraz działa jako europejskie centrum zagadnień technicznych dotyczących produkcji olejów silnikowych i wymagań związanych z ochroną środowiska. Głównym zdaniem tej organizacji jest zapewnienie zgodności między rozwojem środków smarnych, a wymaganiami europejskich technologii silnikowych.
Nadesłał:
ap
|