Nowa odsłona strony kariera Kraft Foods Polska


Nowa odsłona strony kariera Kraft Foods Polska
2011-03-18
18 marca br. firma Kraft Foods Polska S.A. uruchomiła nową stronę internetową – www.karierakraftfoods.pl. Jest ona elementem szerszej kampanii skierowanej do kandydatów, której hasłem przewodnim jest „Kariera ze smakiem".

Kto  z nas nie pił kawy Jacobs, nie rozkoszował się smakiem czekolady Milka lub wafelka Prince Polo? Wszystkie te produkty łączy firma Kraft Foods, drugi co do wielkości producent żywności na świecie. Na swojej nowej stronie dydykowanej studentom i absolwentom oraz kandydatom z doświadczeniem, firma przedstawia swoją historię, osiągnięcia, opisuje kulturę organizacyjną oraz korzyści wynikające z pracy dla dużej, międzynarodowej organizacji. Firma  oferuje szerokie możliwości rozwoju, dzięki pracy na rzecz bezkonkurencyjnego portfolio Kraft Foods. Ważnym elementem strony są informacje o markach, dzięki którym potencjalni kandydaci szybko dostrzegą, że za Kraft Foods stoją znane i lubiane przez nas wszystkich produkty z kategorii kawy, czekolady oraz ciastek.
Aby ułatwić dotarcie do kluczowych informacji, na stronie głównej wydzielono specjalne zakładki dla studentów i absolwentów oraz pracowników z doświadczeniem. Młodzi ludzie znajdą tu opis programu stażowego Akademia Absolwenta, natomiast osoby z doświadczeniem łatwo trafią do sekcji, w której zostały przedstawione możliwości zatrudnienia. Na stronie nie zabrakło też oczywiście aktualnych ofert pracy. Dotyczą one zarówno warszawskiego biura Kraft Foods, jak i zakładów produkcyjnych - w Jankowicach, Cieszynie, Jarosławiu, Płońsku, Skarbimierzu i Bielanach Wrocławskich. We wszystkich tych lokalizacjach Kraft Foods jest ważnym i cenionym pracodawcą.

Strona nt. możliwości rozpoczęcia pracy w  Kraft Foods powstała przy dużym zaangażowaniu pracowników. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej zorganizowanej na potrzeby powstania strony; są również bohaterami filmu pt. „Make today delicious”, który opowiada o ich sposobach na to, by każdy dzień miał swój wyjątkowy, niepowtarzalny smak. W wielu miejscach pojawiają się też ich wypowiedzi.

Swoją kulturę i wartości Kraft Foods nie tyle opisuje, co prezentuje poprzez przykłady konkretnych przedsięwzięć, takich jak program Health & Wellness, Akademia Lidera - Lead to Delicious czy działania na rzecz społeczności lokalnych. Gdy dodamy do tego przyjemność pracy z bezkonkurencyjnym portfolio znanych i rozpoznawanych marek, przyjazne warunki pracy w wielokrotnie nagradzanym warszawskim biurze firmy oraz znakomitą atmosferę,  kariera w Kraft Foods Polska wyda nam się z całą pewnością bardzo smakowitą perspektywą.

Nowa strona kariera Kraft Foods jest elementem szerszej kampanii, w ramach której firma zadbała także o nowy, spójny ze stroną wygląd innych form przekazu wykorzystywanych w komunikacji z kandydatami - ogłoszeń, reklam, stoisk na internetowych targach pracy i profili pracodawcy w różnych wydawnictwach. Za realizację kampanii odpowiada firma doradcza HRK S.A.


O Kraft Foods w Polsce:
W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. W jej portfolio znajdują się kawy: Carte Noire, Jacobs i Maxwell House, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, cukierki Halls oraz ciastka: OREO LU GO!, LU Petitki, Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie, Delicje i krakersy TUC. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*.


O Kraft Foods na świecie:
Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) z siedzibą w Nortfield, jest liderem na rynku przekąsek na świecie, z bezkonkurencyjnym portfolio marek, które ludzie kochają. Wyśmienite ciastka, słodycze, napoje, sery, produkty spożywczych i gotowe dania dostępne są w blisko 170 krajach. Obroty Kraft Foods w 2010 roku to 49,2 mld USD, z czego ponad połowa tej sumy pochodzi spoza Ameryki Północnej. Portfolio firmy zawiera 11 marek-ikon, których obroty przekraczają rocznie 1 mld USD: Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia i Trident, a 40 z nich ma ponad stuletnią historię. Kraft Foods jest liderem w obszarach innowacyjności, marketingu, zdrowego stylu życia i zrównoważonego rozwoju. Firma notowana jest w indeksach giełdowych Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index i Ethibel Sustainability Index. Więcej informacji na www.kraftfoodscompany.com oraz www.facebook.com/kraftfoodscorporate.



O HRK S.A.
HRK jest jedną z największych organizacji doradczych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce. Od 2000 r. wspieramy menedżerów w pozyskiwaniu pracowników i skutecznym zarządzaniu personelem. Pracujemy w zespołach ekspertów dedykowanych do obsługi poszczególnych sektorów gospodarki. Oferujemy projekty rekrutacji pracowników, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z zaawansowanymi badaniami Assessment/Development Centre), budowanie ścieżek kariery, employer branding oraz – pod marką HRK Payroll Consulting – administrację wynagrodzeniami i zarządzanie dokumentacją personalną. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie i Łodzi. Realizujemy projekty na terenie całego kraju. W marcu 2011 roku firma HRK podpisała umowe o współpracy z Bernard Hodes Grobal Network, dołączając do grona najlepszych dostawców usług związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy. (Więcej: www.hrk.eu)

Kontakt:     
Joanna Kotzian
Project Manager -  Employer Branding
HRK S.A.
tel. (22) 5969696
e-mail: joanna.kotzian@hrk.pl

Nadesłał:

HRK S.A.
http://www.hrk.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl