Nowa opona YOKOHAMA – gratka dla fanów futbolu


Nowa opona YOKOHAMA – gratka dla fanów futbolu
2016-01-18
YOKOHAMA, japoński producent opon premium, zapowiedział wprowadzenie unikalnej wersji letniego ogumienia dla samochodów osobowych. Model BluEarth-A AE-50 CHELSEA FC z wytłoczonym na boku logo klubu piłkarskiego Chelsea, upamiętnia zawarcie umowy, między firmą a mistrzami Barclays Premier League.

Pamiątkowa opona CHELSEA FC EDITION została opracowana na bazie letniej opony premium BluEarth-A AE-50, przeznaczonej do samochodów osobowych, kompaktowych oraz małych aut rodzinnych. Opona zapewnia bezpieczną jazdę, dzięki maksymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni (klasa A dla większości rozmiarów), a także mniejsze zużycie paliwa. Model osiąga bardzo dobre wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni, dobrą sterowalność i komfort jazdy, dzięki innowacyjnej konstrukcja i budowa bieżnika z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth. Asymetryczny wzór bieżnika i jego 5-żebrowa konstrukcja dodatkowo zwiększa trwałość trwałość.

BluEarth-A AE-50 CHELSEA FC EDITION, po raz pierwszy została zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku w Japonii. Obecnie model stopniowo wprowadzany jest na rynki Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Europie limitowana edycja opony dostępna będzie już w najbliższym sezonie letnim. Design nowego modelu eksponuje logo brytyjskiego klubu Chelsea oraz producenta opony na boku bieżnika, podkreślając w ten sposób trwałość udanego partnerstwa, zawartego w 2015 roku. Na mocy ustaleń logo YOKOHAMA eksponowane jest na stadionie Stamford Bridge oraz koszulkach drużyny Chelsea do 2020 roku.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl