Nowa osoba w zespole Bidlab
Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu – dołączył Paweł Piskorz. Objął on stanowisko Online Advertising Specialist.
Paweł Piskorz odpowiada w Bidlab za trafikowanie kampanii, głównie z wykorzystaniem rozwiązań social mediowych, a także za wsparcie klienta w planowaniu działań efektywnościowych. Ponadto, do jego zadań należy realizacja celów optymalizacyjnych i tworzenie raportów z przeprowadzonych działań.
Poprzednio pracował w agencji Get More Social na stanowisku Advertising Manager, gdzie odpowiadał za planowanie, tworzenie, analizę oraz optymalizację kampanii PPC dla czołowych marek, m.in. Amica, Intermarche, SuperFish, GoodFood, De Longhi Polska, GLS Poland, MINI, Turner Polska czy Tesa Polska. Posiada duże doświadczenie na stanowisku managerskim. Pełnił tę funkcję w firmie Kinguin Poland w dziale obsługi klienta oraz jako manager ds. automatyzacji marketingu.
Cieszymy się, że Paweł dołączył do naszego zespołu. Dzięki jego doświadczeniu w zakresie social media i reklamy online, działania prowadzone przez naszą agencję wejdą na jeszcze wyższy poziom. Jego obecność w zespole pozwoli nam na utrzymaniu jakości obsługi naszych klientów, rozwoju nowych możliwości, a także pozyskaniu nowych klientów - mówi Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.
Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|