Nowa strategia House of Skills S.A


Nowa strategia House of Skills S.A
2009-10-05
Firma House of Skills ogłasza zmiany w strukturze własnościowej firmy oraz nową strategię.

Firma szkoleniowo-doradcza House of Skills, obchodząca w tym roku 5-lecie powstania, ogłosiła zmiany w strukturze własnościowej.

Udziały zwiększyło 3 akcjonariuszy: Aleksander Drzewiecki, Prezes Zarządu jest obecnie właścicielem ponad 27% akcji, Henryk Puszcz, Wiceprezes Zarządu – 23%, Piotr Gryko – Przewodniczący Rady Nadzorczej – 16%. Do czterech mniejszościowych właścicieli należy 6% akcji, natomiast pozostałe 29% jest w posiadaniu firmy. Po umorzeniu akcji firmy, udziały głównych akcjonariuszy zwiększą się odpowiednio do 38%, 32% i 22%. „Mamy wiele konkretnych planów na przyszłość. Chcemy, by za ich realizację odpowiadali ludzie związani z firmą.”– mówi Henryk Puszcz, Wiceprezes Zarządu House of Skills.

Zmiany właścicielskie oraz szanse na umocnienie pozycji, jakie oferuje obecnie rynek stały się impulsem do stworzenia nowej strategii na najbliższe 3 do 5 lat. „Pojawiły się nowe, unikalne szanse dla przedsiębiorstw, które później mogą się już nie powtórzyć. – powiedział Aleksander Drzewiecki, Prezes House of Skills. „Dzięki gruntownej analizie rynkowych trendów dostrzegliśmy interesujące możliwości rozwoju, które spotkały się z dobrym przyjęciem w naszej firmie.”

W najbliższych latach House of Skills planuje skoncentrować się na rozwoju oferty dla menedżerów oraz rynku korporacji - rozwiązaniom przygotowywanym pod konkretne problemy biznesowe klienta. Wśród szkoleń dla tej grupy znajdzie się kształcenie umiejętności menedżerskich i przywódczych, rozwój efektywności indywidualnej i zespołowej, poszerzanie rozumienia biznesu i branży oraz zdolności realizacji strategii, a także doradztwo we wdrażaniu efektywnych systemów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach. Jak zapowiadają przedstawiciele zarządu House of Skills, przewaga konkurencyjna firmy będzie budowana dzięki osobowościom trenerów, ich wiedzy, doświadczeniu oraz zastosowaniu innowacyjnego know-how: wypracowanego wewnętrznie lub zakupionego od międzynarodowych partnerów.

House of Skills zamierza ponadto powołać do życia inne marki w ramach spółki oraz stworzyć nowy model biznesowy dla ogólnopolskich projektów, które wypełnić mogą pozostałe obszary merytoryczne na rynku szkoleń.

W ubiegłym roku obrotowym w szkoleniach zorganizowanych przez House of Skills wzięło udział ponad 5000 pracowników. Przychody House of Skills w ubiegłym roku obrotowym (wrzesień 2008 – sierpień 2009) wyniosły ponad 23,5 mln zł. Firma zatrudnia obecnie blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy. W 2007 roku House of Skills, jako jedyna firma szkoleniowo – doradcza, otrzymała tytuł „Business Superbrand”.

Zgodnie z ogłoszonymi przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wynikami prac Komisji Oceny Projektów, firma szkoleniowo – doradcza House of Skills zdobyła pozycję najskuteczniejszej firmy wśród podmiotów ubiegających się o dotacje w ramach konkursu Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 2.1 „Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki", Poddziałanie 2.1.1. „Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw" 2009. Występując w imieniu swoich klientów, House of Skills uzyskał dofinansowanie dla 12 wniosków, na łączną kwotę 23 843 559,39 zł. Wynik ten dotyczy konkursów rozstrzygniętych w 2008 r. oraz 2009 r. w ramach perspektywy budżetowej na lata 2007-2013 w działaniu POKL 2.1.1. 

W ramach tego konkursu konkurs na projekty otwarte (POKL/2.1.1/2009/O) House of Skills złożył dwa wnioski. Obydwa zyskały akceptację Komisji Oceny Projektów. Łączna kwota ich dofinansowania to 3 535 681, 60 zł. Te projekty to: „Akademia Gościnności” i „Instytut Rozwoju Innowacji”.

Nadesłał:

Dominik Kowalski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl