Nowa strona DecoMorreno od Mint Media
Agencja interaktywna Mint Media zaprojektowała oraz uruchomiła stronę marki DecoMorreno – lidera rynku w produkcji kakao. Efekt pracy można zobaczyć na https://www.decomorreno.pl.
Nowa witryna popularnego kakao to rezultat współpracy zespołów: kreacji i deweloperskiego Mint Media oraz Działu Marketingu firmy Mapsex, do której należy DecoMorreno. Stronę charakteryzuje przejrzystość oraz łatwy dostęp do treści, które są starannie dobrane i przekazują najważniejsze aspekty związane z marką DecoMorreno.
Przedstawione na stronie informacje mówią o historii kakao oraz drodze, jaką pokonują ziarna aby znalazły się w Polsce. Historia jest opowiedziana w formie animacji, które następują po sobie w momencie scrollowania strony przez użytkownika. DecoMorreno to najwyższej jakości kakao, produkowane ze starannie zebranych ziaren. Zilustrowane na stronie informacje są częścią spójnej strategii marki.
Stworzyliśmy stronę, która stanowi kompleksową platformę pozwalającą nie tylko prześledzić proces podróży surowca i powstawania kakao, ale też zapoznać się z wachlarzem oferowanych przez markę produktów, oraz zainspirować się przepisami z ich wykorzystaniem – tłumaczy Anna Sadowy, Account Manager Mint Media.
Strona jest skierowana do wszystkich miłośników kakao, wypieków oraz słodkich napojów. Oprócz informacji na temat procesu powstawania kakaowego proszku, użytkownicy mogą znaleźć aktualności związane z marką czy newsy o konkursach. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu technologii responsive web design (RWD) strona wyświetla się optymalnie na dowolnym urządzeniu, niezależnie od jego wielkości i rozdzielczości ekranu.
Strona internetowa dla DecoMorreno to już kolejna realizacja Mint Media dla marki z portfolio firmy Maspex. Agencja współpracowała wcześniej m.in. z Kotlinem, Włocławkiem oraz Kubusiem.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Multikino, Perła, Freshmarket, Philips, Lubella, Cukiernia Sowa czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|