Nowa super piłka w barwach Hiszpanii
9 marca adidas z dumą zaprezentował nową piłkę przeznaczoną na tegoroczny finał Ligi Mistrzów, który odbędzie się 22 maja w Madrycie- „Finale Madrid”. To już dziesiąty raz, kiedy piłka adidas zostanie użyta w fazie grupowej oraz w finale Ligi Mistrzów.
Zaprezentowana na Santiago Bernabeu, stadionie Realu Madryt piłka, została zaprojektowana w hołdzie niezwykłej historii rozgrywek UEFA. adidas w wyjątkowy sposób postanowił uczcić długoletnią współpracę niezwykłym projektem. Na złotym tle umieścił motywy z poprzednich finałów Ligi Mistrzów. Czerwony kontur każdej z gwiazd to ukłon w stronę koloru hiszpańskiej flagi, a białe tło jest symbolem królewskiego Madrytu.
„Finale Madrid" to połączenie tradycji z nową technologią. adidas z sukcesem wpisał nowości techniczne w nieodłączne logo UEFA, zapewniając najlepszy lot piłce. PSC-TextureTM znana z wcześniejszych edycji, gwarantuje doskonałą kontrolę nad piłką w każdych warunkach. Zdaniem Davida Taylora z UEFA, adidas znowu wykonał świetną robotę łącząc nowy design i nowoczesną technologię. Doskonała piłka przeznaczona do gry na najwyższym poziomie jest ukoronowaniem 10- letniej współpracy firmy ADIDAS i UEFA.
Finał Ligi Mistrzów to piłkarskie spotkanie na najwyższym poziomie, więc obecność firmy adidas była nieodłączna. Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie świętować 10 urodziny jako Oficjalny Partner i spędzić ten fantastyczny weekend w Madrycie - mówi Claus-Peter Mayer, Vice Prezydent Football Global Sports Marketing
Projektowanie piłki było dla naszego zespołu wspaniałą zabawą - uważa główny projektant adidasa Janneke van Oorschot, - W wyjątkowej formie chcieliśmy podkreślić tworzącą się tradycję piłkarską. Połączenie kolorów narodowych Hiszpanii i królewskiej bieli Madrytu, sprawiają, że piłka wygląda stylowo i idealnie wpisuje się w kanon piłek używanych w legendarnych finałach Ligi Mistrzów - dodaje.
adidas to 50 lat tradycji i wyjątkowego doświadczenia. Rezultatem jest czołowe miejsce w przemyśle piłkarskim na świecie. Firma adidas będzie kontynuować użycie najnowszych technologii, aby umocnić pozycję lidera na rynku piłkarskim. To umożliwi jej poszerzenie grona odbiorców w innych dziedzinach sportowych zarówno dla profesjonalistów jak i osób uprawiających sport amatorsko. Specjalny zespół do spraw Innowacji gwarantuje coraz nowsze rewolucyjne rozwiązania, które w przyszłości będą prezentowane UEFA, FIFA i CAF.
Nadesłał:
ap
|