Nowa szklanka Żywca – rekomendowana przez pianę


2013-10-29
Ruszyła nowa kampania reklamowa Żywca, w której marka po raz kolejny daje wyraz swojej innowacyjności. Spot w niebanalny i angażujący sposób prezentuje konsumentom nową unikatową szklankę zaprojektowaną przez polskiego designera, Janusza Kaniewskiego.

Zaprojektowana przez Janusza Kaniewskiego szklanka jest nie tylko wyjątkowa w swojej formie, ale i funkcjonalna. Unikalna bryła doskonale eksponuje wygląd złotego trunku, wydobywając jednocześnie jego walory smakowe i zapachowe. Przełamanie typowego kształtu szklanki do piwa i schematu myślenia o nim, pozwoliło utworzyć szkło, które dopełnia smak piwa.

„Celem spotu jest zaprezentowanie naszym konsumentom nowej wyjątkowej szklanki Żywca. Marka zawsze pracuje z doskonałymi twórcami, dlatego o zaprojektowanie szklanki poprosiła jednego
z najlepszych polskich designerów, Janusza Kaniewskiego. W efekcie powstało szkło harmonijnie łączące piękno i funkcjonalność. Stanowi ono także wyraz troski marki o podnoszenie kultury picia piwa w Polsce. Dzięki niemu każdy z naszych konsumentów może się delektować Żywcem
w niezwykle szlachetnej oprawie" - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.

Nowy spot utrzymany jest w typowym dla marki stylu - pełnym energii i optymizmu. Jeden niezamierzony ruch uruchamia serię zdarzeń - wózek barowy, na którym stoi szklanka, przypadkowo zostaje odblokowany i rusza w podróż po mieście. Ostatecznie dociera na imprezę i dopełnia atmosferę doskonałej zabawy.

Spot będzie można zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania będzie dodatkowo wspierana w digitalu. Prowadzona będzie także aktywacja konsumencka w wybranych punktach sprzedaży - konsumenci za zakup piwa Żywiec będą mogli otrzymać unikatowe szklanki marki.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl