Nowa twarz w Novem


Nowa twarz w Novem
2009-09-03
Michał Szynal objął stanowisko Key Acoount Managera w firmie Novem, zajmującej się realizacją działań reklamowych w Internecie w modelu „płacę tylko za efekt”.

Nowy pracownik Novem jest odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi. Jego bezpośrednim przełożonym jest Paweł Lebiedziński, który kieruje warszawskim biurem sprzedaży Novem. Michał Szynal wcześniej pracował jako Account Manager w dziale kluczowych klientów w Interia.pl. Był tam odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych m.in. dla Toyoty, Grupy Żywiec czy Vichy. Szynal jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Novem to jeden z liderów polskiego rynku performance marketingu. Firma realizuje dla swoich klientów programy afiliacyjne we współpracy z wydawcami, którzy są zrzeszeni w sieci partnerskiej. Liczy ona ok. 150 tys. witryn internetowych. W każdym z prowadzonych przez Novem programów, wynagrodzenie jest wypłacane jedynie za wcześniej określony efekt. Wyróżnikiem Novem jest też kompleksowa obsługa, jaką firma zapewnia swoim klientom. Obejmuje ona: profesjonalne oprogramowania trackingowe, przygotowanie kreacji oraz dedykowanych stron docelowych, strategiczne doradztwo w rozwoju efektywnego kanału promocji i sprzedaży internetowej. Więcej informacji o Novem można znaleźć pod adresem: http://www.novem.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl