Nowe działania SALES LINK dla Bridgestone


2013-04-08
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, kontynuuje współpracę z marką Bridgestone, największym producentem opon i wyrobów gumowych na świecie. Agencja jest odpowiedzialna za realizację projektu merchandisowego na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Celem prowadzonego przez SALES LINK projektu jest zwiększenie widoczności marki Bridgestone w punkcie sprzedaży. Agencja odpowiada za adaptację materiałów przeznaczonych na poszczególne rynki (m.in. banerów i plakatów), ich projektowanie lub modyfikowanie, a także produkcję oraz montaż. Materiały są dostępne w punktach dealerskich Bridgestone na terenie krajów Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.

 

Agencja współpracuje z Bridgestone od początku 2010 roku. Projekt został zlecony w ramach stałej umowy. SALES LINK był już odpowiedzialny za stworzenie zimowej edycji programu. Obecnie przygotowywana jest jego wiosenna wersja.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl