Nowe i zaktualizowane funkcjonalności Oracle CX


2013-09-27
Nowe funkcje społecznościowe, mobilne i interaktywne pomagają firmom i działom wyspecjalizowanym w sprzedaży, marketingu, handlu i usługach.

Firma Oracle rozszerza swój najbardziej kompleksowy w branży system obsługi klienta działający w chmurze. Wprowadza aktualizacje w całym rozwiązaniu Oracle CX, które w najbliższym czasie udostępni klientom na platformie Oracle Cloud.

Nowe i zaktualizowane funkcjonalności Oracle CX oferują głębszą integrację z sieciami społecznościowymi, większą mobilność i rozszerzony interfejs użytkownika. Pomagają w obniżeniu całkowitych kosztów posiadania systemów Oracle. Można je zintegrować z wieloma łatwymi w obsłudze rozwiązaniami działającymi w chmurze.

Oracle Sales Cloud pomaga przedstawicielom handlowym w zwiększeniu sprzedaży, a menedżerom zapewnia lepszy dostęp do informacji. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Sales Cloud przynoszą firmom i działom handlowym następujące korzyści:

  • Uproszczona obsługa przez użytkownika
  • Większa mobilność
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Integracja z rozwiązaniem Oracle Marketing Cloud

Oracle Marketing Cloud ułatwia specjalistom ds. marketingu nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, lepsze poznanie kupujących i zwiększenie przychodów. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Marketing Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:

  • Integracja z rozwiązaniami Oracle Marketing Cloud i Social Cloud
  • Rozbudowane kampanie mobilne
  • Możliwość korzystania z rozwiązania Eloqua AdFocus
  • Możliwość korzystania z rozwiązania Eloqua AppCloud

Oracle Service Cloud umożliwia korzystanie z usługi Connected Service. Przedstawiciele usługowi mogą lepiej poznać potrzeby klientów, pomagać im w rozwiązywaniu problemów i zadbać, aby byli zawsze zadowoleni. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Service Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:

  • Nowe funkcje mobilności
  • Rozszerzony portal dla klientów
  • Większa mobilność w telecentrach
  • Bardziej precyzyjne ukierunkowanie komunikacji
  • Społecznościowa perspektywa obsługi klientów

Oracle Social Cloud ułatwia wykorzystanie mediów społecznościowych. Firmy mogą działać w sieciach społecznościowych, zyskać lepszy wgląd w swoje interakcje i zwiększyć przejrzystość kontaktów z klientami. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Social Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:

  • Szczegółowy wgląd w treść komunikatów wysyłanych za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Zaawansowane funkcje handlu i marketingu za pośrednictwem sieci społecznościowych
  • Ujednolicona i rozszerzona opieka nad klientem
  • Integracja z rozwiązaniami Oracle Marketing Cloud i Sales Cloud

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl