Nowe i zaktualizowane funkcjonalności Oracle CX
Nowe funkcje społecznościowe, mobilne i interaktywne pomagają firmom i działom wyspecjalizowanym w sprzedaży, marketingu, handlu i usługach.
Firma Oracle rozszerza swój najbardziej kompleksowy w branży system obsługi klienta działający w chmurze. Wprowadza aktualizacje w całym rozwiązaniu Oracle CX, które w najbliższym czasie udostępni klientom na platformie Oracle Cloud.
Nowe i zaktualizowane funkcjonalności Oracle CX oferują głębszą integrację z sieciami społecznościowymi, większą mobilność i rozszerzony interfejs użytkownika. Pomagają w obniżeniu całkowitych kosztów posiadania systemów Oracle. Można je zintegrować z wieloma łatwymi w obsłudze rozwiązaniami działającymi w chmurze.
Oracle Sales Cloud pomaga przedstawicielom handlowym w zwiększeniu sprzedaży, a menedżerom zapewnia lepszy dostęp do informacji. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Sales Cloud przynoszą firmom i działom handlowym następujące korzyści:
- Uproszczona obsługa przez użytkownika
- Większa mobilność
- Większe możliwości konfiguracji
- Integracja z rozwiązaniem Oracle Marketing Cloud
Oracle Marketing Cloud ułatwia specjalistom ds. marketingu nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, lepsze poznanie kupujących i zwiększenie przychodów. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Marketing Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:
- Integracja z rozwiązaniami Oracle Marketing Cloud i Social Cloud
- Rozbudowane kampanie mobilne
- Możliwość korzystania z rozwiązania Eloqua AdFocus
- Możliwość korzystania z rozwiązania Eloqua AppCloud
Oracle Service Cloud umożliwia korzystanie z usługi Connected Service. Przedstawiciele usługowi mogą lepiej poznać potrzeby klientów, pomagać im w rozwiązywaniu problemów i zadbać, aby byli zawsze zadowoleni. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Service Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:
- Nowe funkcje mobilności
- Rozszerzony portal dla klientów
- Większa mobilność w telecentrach
- Bardziej precyzyjne ukierunkowanie komunikacji
- Społecznościowa perspektywa obsługi klientów
Oracle Social Cloud ułatwia wykorzystanie mediów społecznościowych. Firmy mogą działać w sieciach społecznościowych, zyskać lepszy wgląd w swoje interakcje i zwiększyć przejrzystość kontaktów z klientami. Aktualizacje i rozszerzenia Oracle Social Cloud przynoszą klientom następujące korzyści:
- Szczegółowy wgląd w treść komunikatów wysyłanych za pośrednictwem mediów społecznościowych
- Zaawansowane funkcje handlu i marketingu za pośrednictwem sieci społecznościowych
- Ujednolicona i rozszerzona opieka nad klientem
- Integracja z rozwiązaniami Oracle Marketing Cloud i Sales Cloud
Nadesłał:
Oracle
|