Nowe możliwości dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego
Agencja badawcza ABR SESTA udostępniła nową usługę Direct Marketing. Obecnie jest ona skierowana do przedsiębiorstw z branży ubezpieczeniowej i bankowej.
Aplikacja umożliwia również uzyskanie m.in. informacji dot. promowanych produktów, profilu konsumentów, kanałów dystrybucji informacji, a także wyglądu ofert. Dostępne są również komentarze panelistów odnośnie zebranych danych, które umożliwiają ocenę poziomu zainteresowania ofertami przez klientów. Wykorzystując usługę, firmy mogą podjąć właściwe decyzje o zmianie lub dobraniu odpowiednich działań odnośnie promocji własnego produktu. Poprzez interfejs raportowanie gwarantuje m.in. podgląd plików graficznych (skany, zrzuty ekranu, zdjęcia), możliwość zdefiniowania i stworzenie zestawień analitycznych oraz filtrowanie zwartości w trybie graficznym i analitycznym. – Nasza usługa jest pierwszą tego typu aplikacją na rynku. Obecnie służy ona branży ubezpieczeniowej i bankowej, ale w najbliższym czasie zostanie również udostępniona telekomunikacji, energetyce, usługom leasingowym, sklepom internetowym i tradycyjnym oraz szkołom języków obcych. Jedną z firm, która już doceniła zalety aplikacji jest Grupa Allianz, a kilka innych przedsiębiorstw właśnie testuje nowe rozwiązania, mówi Beata Pałczyńska-Łukawska - odpowiedzialna za projekt w agencji badawczej ABR SESTA.
Wszelkie dane, które zawiera aplikacja Direct Marketing, są na bieżąco dostarczane przez 50 panelistów (docelowo planowanych jest 500). Obejmują one m.in. e-mailing, newslettery, materiały promocyjne przesyłane drogą elektroniczną oraz pocztą tradycyjną, akcje specjalne i lojalnościowe, oferty promocyjne i propozycje nowych produktów.
Usługa Direct Marketing jest płatna na zasadzie miesięcznego abonamentu. Istnieje również możliwość bezpłatnego testowania usługi przez 30 dni.
Nadesłał:
Paweł Kajetanowicz
|